Najnowsze oferty pracy

  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    11 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    12 godz.
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów....
  • Asystent Operacyjny

    "ASK BIZNES " AGNIESZKA SKARBOŃ   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat   7 500 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant

Thomson Reuters
Gdańsk
specjalista junior / mid / asystent
praca stacjonarna
942 dni temu
Executive Assistant
Gdańsk
ref. no: JREQ155637

We have an exciting opportunity for an experienced Executive Assistant to join Thomson Reuters in Gdansk, supporting our Executive Teams in Switzerland.

In this role you will be performing a wide range of administrative duties to support multiple senior leaders and their department members.

ABOUT THE ROLE

As Executive Assistant your key responsibilities will include:

Organization & Planning

  • Maintain calendar and prioritize action items, arrange video/telepresence and teleconferences; and prepare meeting agendas and guest visits

  • Make sure to keep the leaders up to date and aware of any meetings and events he/she must attend

  • Organize flow of work, prioritize tasks and activities and ensure that administrative functions are carried out in a timely and effective manner

  • Coordinate and maintain communications between the leaders and other internal departments

  • Compose and prepare reports, spreadsheets, correspondence and any other documents including proofreading for correct spelling, grammar, punctuation, usage, and content, assist with presentation preparation, ad-hoc reporting and handle printing requirements

  • Meet with the leaders to review status of projects, plan meetings and upcoming travels

  • Filter, organize and prioritize incoming mail, email, and phone calls

Travel & Expenses

  • Prepare domestic and international itineraries and travel arrangements incl. visas on a regular basis

  • Prepare and process expense reports and outside services costs in compliance with company policies

Meetings, events & visitors

  • Offer innovative new ideas to support the company events and assist in the organization and delivery of events that strengthen the firm’s culture, support its business objectives and enhance communication

  • Organize meetings and meeting logistics incl. oversighting technology requirements

  • As required, participate in department meetings, take minutes and follow up with group members around deliverables

  • Perform other administrative and ad-hoc tasks which may include: organize guest offices, guest badges, catering, and local ground transportation for visitors

Systems Management

  • General record keeping including maintaining an up-to-date supplier list, asset/equipment register and any other databases as required

  • Managing databases and filing systems

  • Act as a proxy for various submissions using company systems (account payable, absences, vendor management, Workday etc)

  • Support with profile set up in Fieldglass for contractors reporting to senior leaders and their department members

Others

  • Communicate with all levels within the organization

  • Assisting with ad hoc projects and assignments

  • Establish strong business relationships with other administrative professionals internally in order to determine solutions swiftly

  • Support in training and onboarding other assistants

  • Provide vacation coverage for the other assistants

ABOUT YOU

To be successful in this role, you will need to meet the following requirements:

Education

  • Completion of high school or secondary education required, additional university level courses, or secretarial/business school training desirable.

  • Commercial apprenticeship with federal degree or advanced training highly preferred

Knowledge and Skills

  • Excellent prioritization skills

  • Demonstrates high level of interpersonal skills and professional acumen

  • Demonstrates a high level of planning and organization skills

  • Demonstrates excellent communication skills – fluent in English

  • Proven ability to collaborate across multiple departments/organizations and ability to navigate in an enterprise and fast-paced environment

  • Manages highly confidential information using appropriate discretion

  • Interacts and coordinates effectively with senior leaders inside and outside of the company as well as all other internal and external visitors

  • Demonstrates ability to manage change, and adapt work style and processes according to the dynamic nature of the organization

  • Understanding of cultural differences

  • Manages multiple tasks in an environment of tight deadlines and high-quality standards

  • Exhibits a high degree of autonomy and decision-making discretion

  • Proficient typing skills and knowledge of computer applications (i.e., Outlook, Excel, Word, PowerPoint, Adobe) necessary

  • Team-spirited, able to collaborate with the other assistants

  • Previous experience working for senior executives in an international corporate environment

  • MS Teams knowledge and experience preferred

Do you want to be part of a team helping re-invent the way knowledge professionals work? How about a team that works every day to create a more transparent, just and inclusive future? At Thomson Reuters, we’ve been doing just that for almost 160 years. Our industry-leading products and services include highly specialized information-enabled software and tools for legal, tax, accounting and compliance professionals combined with the world’s most global news services – Reuters. We help these professionals do their jobs better, creating more time for them to focus on the things that matter most: advising, advocating, negotiating, governing and informing.

We are powered by the talents of 25,000 employees across more than 75 countries, where everyone has a chance to contribute and grow professionally in flexible work environments that celebrate diversity and inclusion. At a time when objectivity, accuracy, fairness and transparency are under attack, we consider it our duty to pursue them. Sound exciting? Join us and help shape the industries that move society forward.

Accessibility

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in all our operations around the world regardless of race, color, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under applicable law. Thomson Reuters is proud to be an Equal Employment Opportunity/Affirmative Action Employer providing a drug-free workplace.

We also make reasonable accommodations for qualified individuals with disabilities and for sincerely held religious beliefs in accordance with applicable law.

Protect yourself from fraudulent job postings click here to know more.

More information about Thomson Reuters can be found on thomsonreuters.com.

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    11 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    12 godz.
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów....
  • Asystent Operacyjny

    "ASK BIZNES " AGNIESZKA SKARBOŃ   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat   7 500 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...