Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant to CEO

ELSTA sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2501 dni temu

Owing to its dynamic growth, Elsta Sp. z o.o. operating in the power and industrial automation sectors is currently seeking for:

Executive Assistant to CEO
Miejsce pracy: Kraków Nr ref.: NZ/01/2018

 

YOUR TASKS:
  • Scheduling of the Management Board meetings – time management, preparation of necessary documents, prioritising,
  • Document flow coordination – in-house distribution,
  • Scheduling and organisation of local and international business travels for the Management Board members, ensuring effective time management and overall optimisation,
  • Preparing and coordinating client visits according to the highest professional standards – flight booking, transfer to- and from the airport, hotel reservations, meeting agendas, support
  • E-mail correspondence on behalf of the Management Board,
  • Ensuring good communication with relevant departments as well as, where requested, full confidentiality,
  • Preparing reports, summaries and minutes of meetings, coordinating preparation of presentations and other relevant materials for the Management Board's meetings,
REQUIREMENTS:
  • Previous experience in a similar role, preferably in an intercultural environment,
  • Problem solving skills, high tolerance to stress and the ability to work under pressure, maturity and discretion,
  • Proficient command of English, in both speech and writing (most correspondence, documentation, meetings and tasks are in English),
  • Proficiency in MS Office (Excel, Word, PowerPoint), preferably also experience in electronic document flow e.g. eDokumenty,
  • Commitment, high internal motivation and task-oriented approach,
  • Exceptionally good work organisation skills.
WE OFFER:
  • Join a friendly environment and development-oriented organisational culture in a dynamic and exciting role,
  • Work in a company where you can make a differerence – Elsta, innovation oriented as it is, supports innovations both internally within the group and externally offering tailor-made cutting-edge solutions for our clients – your contribution is more than welcome,
  • Join our training programs to best develop your potential and strengthen your skills,
  • We offer employment based on an employment contract in a stable and growing company,
  • You may chose to benefit from co-financing schemes for private medical care (including Employees and their immediate family), as well as Multisport card (including Employees and, optionally, their immediate family),
  • You may also decide to join optional accident insurance scheme.
  • Suitable candidates are invited to submit their CV and cover letters is Polish and Eglish.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....