Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami; Obsługa...
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja; Koordynowanie kalendarza spotkań; Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań, established in 2011, with over 700 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
Executive Assistant - German speaker
Miejsce pracy: Poznań
Key responsibilities:
Organize and maintain calendars for assigned teams and engagement managers
Provide a range of administrative support (e.g., travel scheduling, file organization, expense report submission) to effectively provide leverage to consultants
Effectively liaise with clients, teams and other contacts
Manage all communications in a professional and efficient manner
Support the planning and execution of ad-hoc project, conferences and other off-site meetings
Role requirements:
Preferably administrative or customer service experience in a corporate or professional services environment
Fluent German (C1/C2 level) and conversational English (B1/B2 level)
Good knowledge of MS Office
Solid communication skills
Ability to manage various tasks against agreed timelines
Ability to build strong and trustworthy relationships with others
What to expect?
Full-time employment contract
Private medical and dental insurance
Annual bonus
Relocation package (T&Cs apply)
Multisport card, lunch allowance, cinema tickets and more
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami; Obsługa...
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja; Koordynowanie kalendarza spotkań; Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379