Ogłoszenie numer: 973168, z dnia 2016-02-03
Firma Perfect Moments to agencja ślubno-eventowa działająca na polskim rynku od 10 lat.
Organizujemy wszelkiego rodzaju imprezy: od prywatnych takich jak śluby, urodziny poprzez wszelkiego rodzaju bankiety, bale, otwarcia salonów czy sklepów kończąc na organizacji targów, konferencji.
Główna siedziba firmy znajduje się w Kielcach ale oddziały firmy są w całym kraju.
Firma prężnie się rozwija.
Event Manager
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków, Nowy Sącz, Zakopane, Nowy Targ, Myslenice, Tarnów, Brzesko
Opis stanowiska
- Zdobywanie klientów.
- Tworzenie, prezentacja i kosztorysowanie ofert eventowych.
- Bieżąca obsługa klientów agencji w zakresie eventów.
- Zarządzanie zespołem podczas realizacji eventów.
- Kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami.
- Monitorowanie rynku eventowego.
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą na podobnym stanowisku.
- Samodzielność w działaniu.
- Umiejętność tworzenia ofert i prezentowania ich u klientów.
- Doświadczenie zawodowe.
- Umiejętność tworzenia szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania.
- Umiejętność współpracy oraz obsługi klienta.
- Dobra organizacja pracy i zdolność prowadzenia kilku projektów równolegle.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Kreatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Otwartość na nowe wyzwania.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Prawo jazdy kat. B i własny samochód.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pracę w zgranym zespole.
- Samodzielne stanowisko oferujące wiele wyzwań zawodowych.
- Możliwość rozwoju zawodowego w branży eventowej.
- Dużą swobodę w działaniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.