Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,pozyskujesz od klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    22 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Rzakta    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    22 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Koordynator ds. Montaży i Logistyki

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami. Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów. Obsługa klienta:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Obsługi Klienta Mazowieckie
Especialista en Ventas en lengua española

Especialista en Ventas en lengua española

Homeglobal
mazowieckie
praca stacjonarna
2614 dni temu

Debido al dinámico desarrollo de la empresa, seleccionamos personal para el Departamento de Atención al Cliente.

 

Buscamos a la gente dinámica y creativa, a la que le garantizaremos una serie de entrenamientos necesarios para poder lograr sus objetivos. Valoramos el compromiso y competencias de ventas. Para nuestros clientes, les ofrecemos el servicio de mayor calidad adecuado a sus necesidades.

¡Si desea empezar su carrera en la estructura de la empresa que se expande en los mercados internacionales, entonces este trabajo es para usted!

Especialista en Ventas en lengua española

Ubicación: Varsovia


Descripción del puesto:

  • Atención al cliente en España, América del Sur, México, para introducir, realizar y actualizar las órdenes;
  • Asesorar a los clientes sobre personalización de ofertas de productos a las necesidades individuales;
  • Promoción y venta de productos;
  • Cuidar por la buena imagen de la empresa y por relaciones con los clientes;
  • Administración del sistema de compras;
  • Proporcionar información sobre los pedidos realizados, resolución de problemas, construcción de la conciencia de marca;
  • Realización de tareas en tiempo flexible según la disponibilidad;
  • Horario flexible.

Requisitos:

  • Español fluido;
  • Habilidades interpersonales altamente desarrolladas;
  • Capacidades en ventas;
  • Experiencia en la atención telefónica y en las ventas;
  • Capacidad de resolver problemas de forma independiente;
  • Entusiasmo y compromiso;
  • Profesionalismo y responsabilidad de las tareas asignadas;
  • Voluntad de cooperar - según las preferencias de los proyectos en el departamento se llevan a cabo en muchos horarios (a tiempo completo, a tiempo parcial, fines de semana, tardes y noches debido al cambio de husos horarios). Somos flexibles y creamos muchas oportunidades para nuestros asociados.

Ofrecemos:

  • Condiciones atractivas y estables de la cooperación y altas comisiones de ventas;
  • Oportunidad de ganar experiencia en una empresa de ámbito internacional;
  • Sistema de prestaciones;
  • Posibilidad de desarrollo y promoción en la estructura de la empresa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,pozyskujesz od klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    22 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Rzakta    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    22 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Koordynator ds. Montaży i Logistyki

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami. Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów. Obsługa klienta:...