Entry / Junior Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 21/01/ESD
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
Opis stanowiska
- Monitorowanie bieżących działań procesów biznesowych zaimplementowanych w systemach (w głównej mierze SAP)
- Rejestracja oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie serwisowym
- Współuczestnictwo w realizacji zgłoszeń serwisowych dla Klientów HICRON opartych na katalogu rozwiązań
- Praca w zgodzie z dobrymi praktykami ITIL
- Nadzór terminowości i sposób realizacji zgłoszeń
Wymagania
- Masz wyższe minimum średnie (informatyczne lub pokrewne) lub doświadczenie w zakresie informatyki
- Wykształcenie wyższe (ukończone studia I stopnia)- mile widziane
- Wysoka kultura osobista
- Biegły język angielski (warunek konieczny),
- Umiesz pracować w zespole i jesteś komunikatywny
- Jesteś odporny/a na stres wynikający z kontaktów z wymagającymi użytkownikami
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy
- Ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)
- Kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach