Entry / Junior Service Desk Administration Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 23/01/SDA
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
Opis stanowiska
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie serwisowym
- Współuczestnictwo w realizacji zgłoszeń serwisowych z różnych obszarów SAP dla Klientów HICRON opartych na katalogu rozwiązań
- Praca w zgodzie z dobrymi praktykami ITIL
- Nadzór terminowości i sposobu realizacji zgłoszeń
- Przygotowywanie danych statystycznych oraz tworzenie niezbędnych raportów, prezentacji i zestawień
Wymagania
- Biegle władasz językiem angielskim (warunek konieczny)
- Znasz i umiesz obsługiwać pakiet MS Office, szczególnie MS Excel (obsługa excel'a jest weryfikowana w procesie rekrutacji)
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista
- Umiesz pracować w zespole i jesteś komunikatywny
- Jesteś odporny/a na stres wynikający z kontaktów z wymagającymi użytkownikami
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy
- Ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)
- Kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach