Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Engineer Customer Support

Engineer Customer Support

Devonshire Sp. z.o.o.
Kraków, Cracow
praca stacjonarna
2804 dni temu

Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.

Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.

Engineer Customer Support
Miejsce pracy/Location: Cracow
Nr ref.: DEMS03869
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
For one of our Client, a leading provider of network devices and services, we are currently looking for a Customer Support.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
  • At least Bachelor’s degree in engineering (Computer Science, Electrical Engineering, Telecommunications),
  • Strong communication skills, ability to collaborate effectively with both customers and internal teams,
  • Minimum 18 months of related experience involving customer exposure element in Security Technologies with special focus on VPN (VPN, ASA, IOS, IOS-XE) and/or Firewall technologies (ASA,IPS,NextGen Firewall),
  • Good technical foundation in networking, network protocols and packet analysis (min. CCNA level)
  • Foundation of Linux/UNIX command line tools/environment is required,  
  • Fluent English (written and spoken),
  • Ability to work in a multicultural team environment
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
  • Full time job with very attractive salary and package of benefits.
  • Challenging job in a professional and multinational environment for a global leader in Telco sector. 
  •  Dynamic working environment and possibility to advance technical skills.
  • Internal trainings.
  • Form of employment: self-employment (via Devonshire Agency).
  • Delivering the best customer experience as possible by supporting them with technical queries,
  • Finding answers for clinet's technical questions,
  • Resolving client's problems,

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 3260)

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
  • Devonshire WARSZAWA
  • Al. Jerozolimskie 56C
  • 00-803 Warszawa
  • +48 22 820 93 60
  • biuro@devonshire.pl
  • Devonshire WROCŁAW
  • Ofiar Oświęcimskich 19
  • 50-09 Wrocław
  • +48 797 021 610
  • wroclaw@devonshire.pl
  • Devonshire POZNAŃ
  • ul. Bukowska 12
  • 60-810 Poznań
  • +48 797 021 595
  • poznan@devonshire.pl
  • Devonshire KATOWICE
  • ul. Konduktorska 33
  • 40-155 Katowice
  • +48 667 807 408
  • biuro@devonshire.pl