HEMMERSBACH jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi dla obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 2000 stałych pracowników zatrudnionych w 30 oddziałach. Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy obecnie osów ba stanowisko:
End User Support Engineer
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagamy:
- doświadczenia w w pracy jako druga linia wsparcia (Desk Side Support, Brake&Fix),
- 2-3 lat doświadczenia w serwisowaniu komputerów i laptopów,
- certyfikacji Lenovo lub innego producenta oryginalnego wyposażenia w celu zapewnienia wsparcia w ramach gwarancji i poza nią,
- wykształcenia wyższego: preferowany kierunek elektroniczny lub podobny,
- doświadczenia w pracy z programami antywirusowymi i antyszpiegowskimi,
- znajomości sieci TCP/IP, DNS, DHCP, VPN I RDP,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- umiejętności zarządzania ludźmi oraz wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- zdolności do pracy pod presją czasu,
- umiejętności dedukcyjnego rozumowania w celu rozwiązywania problemów z systemami i siecią.
Dodatkowym atutem będzie:
- certyfikat z obsługi sprzętu i oprogramowania CompTIA A+,
Obowiązki:
- administracja systemów Windows oraz Mac,
- ocena i instalacja wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń komputerowych i sieciowych,
- diagnoza i naprawa sprzętu „na miejscu”, poprzez zastąpienie wadliwych komponentów i konfigurowanie sprzętu zastępczego zgodnie z standardami klienta (Break Fix),
- wszystkie rodzaje pomocy fizycznej wymaganej przy biurku użytkownika końcowego w celu rozwiązania problemów związanych z IT (Desk side support).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT,
- szeroki pakiet szkoleń przygotowujących do pracy, rozwój zawodowy oraz jasną ścieżkę kariery,wsparcie w realizacji zadań i celów,
- przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
- Pakiet Multisport,
- Pakiet LUX-MED,