Czym zajmuje się zespół?
W zespole Employer Brandingu w strukturach Talent Acquisition zajmujemy się budowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy wśród studentów, absolwentów oraz profesjonalistów. Tworzymy kompleksowe rozwiązania EB, w tym strategie Employer Branding, realizujemy kampanie i programy wizerunkowo-rekrutacyjne. Przygotowujemy materiały informacyjne, zarządzamy komunikacją w mediach społecznościowych, tworzymy nowe rozwiązania wspierające rekrutację, a także aplikacje i strony karierowe. Współpracujemy z organizacjami studenckimi, uczelniami, zajmujemy się całym procesem udziału w targach pracy, wydarzeniach na uczelniach, organizujemy webinary i dni otwarte dla kandydatów.
- udział w tworzeniu i rozwoju strategii Employer Branding,
- projekty i kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe skierowane do kandydatów z doświadczeniem, w tym również kandydatów IT/Tech,
- tworzenie contentu i zarządzanie kanałami social media (głównie LinkedIn),
- organizację eventów skierowanych do kandydatów i pracowników,
- rozwój narzędzi wspierających działania EB i rekrutację kandydatów,
- wsparcie obszaru EB digital, w tym kampanie Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn,
- koordynację programów rekrutacyjno-wizerunkowych,
- tworzenie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych we współpracy z zespołem graficznym,
- śledzenie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitorowanie rynku w obszarze EB.
- minimum 3 lata doświadczenia w Employer Brandingu zdobytego w agencji lub obszarze usług profesjonalnych, konsultingu, finansów, bankowości albo IT/Technology (w tym 2 lata w prowadzeniu działań skierowanych do profesjonalistów),
- znajomości kanałów, mediów i narzędzi dotarcia do kandydatów z doświadczeniem,
- doświadczenia w organizowaniu eventów,
- doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów,
- doświadczenia w tworzeniu contentu i prowadzeniu komunikacji online w mediach społecznościowych (szczególnie LinkedIn),
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- samodzielności w działaniu, kreatywności i proaktywności,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze digital – SEO, SEM, social network ads.
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- finansowanie studiów podyplomowych i kursów językowych,
- bogaty pakiet szkoleń merytorycznych i miękkich, finansowanie udziału w konferencjach i szkoleniach branżowych,
- możliwość pracy zdalnej,
- ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną,
- program kafeteryjny, w którym pracownicy sami wybierają interesujące ich benefity,
- kartę MultiSport,
- możliwość angażowania się w wolontariat pracowniczy i działania CSR,
- wspólne wyjazdy i imprezy integracyjne.