Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor operacyjny (m/k)

    Trenkwalder   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania strategiczne zarządzanie procesami operacyjnymi w firmie w celu zapewnienia wydajności i jakości w całym łańcuchu wartości, opracowywanie i wdrażanie strategii skalowania dla działalności operacyjnej, szczególnie w obszarach sprzedaży, zakupów i logistyki, ścisła...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
Zobacz więcej ofert pracy

EMEA AR Operations Leader

Delphi Poland S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3573 dni temu

DelphiAutomotive PLC is a leading global supplier of electronics and technologiesfor automotive, commercial vehicle and other market segments. Operating majortechnical centers, manufacturing sites and customer support facilities in 32countries, Delphi delivers real-world innovations that make products smarterand safer as well as more powerful and efficient.


EMEA AR Operations Leader

Location: Kraków

Nr Ref.: GBS_287

Essential requirements:
  • Experience in leading large teams
  • Experience in OTC management or large teams
  • Shared Service Experience and Shared Services OTC Team Management Experience
  • Previous experience in handling customers / AR/ credit activity (represent advantages)
  • Previous multinational experience
  • University graduate (Economic studies are an advantage)
  • Communicative and good interpersonal skills, strategic thinking
  • Proactivity and ability to take initiative
Preferred:
  • MBA studies
  • OTC accreditation preferred
  • Analytical profile with attention to details
  • Strong Excel and Analytical experience and capability
Main Duties and Responsibilities:
  • Management of up to 5 team leaders ad large OTC team of 50 analysts
  • Team is responsible for all aspects of collections regarding company's European Customer Portfolio
  • Managing Team Leaders & Collector Performance within the Akritiv Work Flow Tool
  • Receive and resolve escalated discrepancies (bank, business, customer contact)
  • Provide support to AR Team Leader (Regional) and Regional AR Analyst for credit control activities as requires
  • Month end processing and reporting requirements
  • Ensuring all Associate activities are compliant to audit requirements
  • Documenting all collection activity re debtors ledger in SAP, QAD and Akritiv
  • Escalation and follow through of issues through Akritiv workflow, Dispute Management
  • Ensure Key Metric's are met and service is delivered to end users Functions (Sales, GBS Finance)
  • Responsible to Global Process Leader for SLA, KPI and key Working Capital Metrics
  • Responsible locally for HR and Shared Service Retention, training and local HR administrative items
  • Responsible for Team Leader and Analyst Performance Evaluations
  • Responsible to GPL for Budget Compliance
  • Updating the working procedures periodically (SOP's)
  • Training other team members regarding the daily tasks whenever necessary and requested by the manager
  • Maintain and develop relationships with relevant markets and client serviced by team and all major customers within those markets as appropriate
  • Identify opportunities for continuous process improvement and innovative solutions and communicate to the Global Process Leader
  • Participation in Customer and Operational and Regional Past Due calls
  • Participation in various GBS and Delphi management meetings (example GBS Finance Management Steering Committee)
We offer:
  • Interesting career in a leading, world-recognized company
  • Opportunity to professional growth and personal development in an international environment
  • Ability to implement own ideas and solutions
  • Social benefits, such as private health care and multisport cards

 

Please remember to enter the following clause: I hereby give consent for my personal data included in my offer to be processed for the purposes of recruitment, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments).
 

Poznaj

Aptiv

Aptiv, wcześniej: Delphi, jest globalną firmą technologiczną, która rozwija bezpieczniejsze, bardziej przyjazne dla środowiska i zapewniające lepszą łączność rozwiązania, umożliwiając przyszłość mobilności. Z siedzibą w Gillingham w Anglii, Aptiv zatrudnia 147 tysięcy pracowników i prowadzi 14 centrów technologicznych oraz zakłady produkcyjne i ośrodki wsparcia klienta w 45 krajach.Zakład w Gdańsku zajmuje się produkcją przełączników do samochodów.Adres:ul. Nowatorów 20 80-298 Gdańsk

Strona internetowa:https://www.aptiv.com/ Nazwy działów:

Logistyka Jakość Inżynieryjny Zakupy Finanse HR Produkcja (montaż, CBA, SMT,linia malowania, wtryskarki) Utrzymanie Ruchu

Proces rekrutacji:

1. Analiza aplikacji 2. Wstępna rozmowa telefoniczna 3. Rozmowa kwalifikacyjna 4. II rozmowa kwalifikacyjna (opcjonalnie)

Benefity:

możliwość uczestnictwa w programie kart sportowych umożliwiający korzystanie z zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie całej Polski ubezpieczenie grupowe akiet medyczny dla pracowników  oraz ich rodzin dofinansowanie do nauki języków pakiet świadczeń w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych(np. dofinansowanie do wypoczynku, atrakcje dla dzieci itp.) oraz bezzwrotne wsparcie finansowe w przypadku trudnej sytuacji rodzinnej

Podobne oferty

  • Dyrektor operacyjny (m/k)

    Trenkwalder   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania strategiczne zarządzanie procesami operacyjnymi w firmie w celu zapewnienia wydajności i jakości w całym łańcuchu wartości, opracowywanie i wdrażanie strategii skalowania dla działalności operacyjnej, szczególnie w obszarach sprzedaży, zakupów i logistyki, ścisła...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...