Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor operacyjny (m/k)

    Trenkwalder   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania strategiczne zarządzanie procesami operacyjnymi w firmie w celu zapewnienia wydajności i jakości w całym łańcuchu wartości, opracowywanie i wdrażanie strategii skalowania dla działalności operacyjnej, szczególnie w obszarach sprzedaży, zakupów i logistyki, ścisła...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
Zobacz więcej ofert pracy

EMEA AR Operations Leader

Delphi Poland S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3587 dni temu

DelphiAutomotive PLC is a leading global supplier of electronics and technologiesfor automotive, commercial vehicle and other market segments. Operating majortechnical centers, manufacturing sites and customer support facilities in 32countries, Delphi delivers real-world innovations that make products smarterand safer as well as more powerful and efficient.


EMEA AR Operations Leader

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: GBS_287

Wymagania:
  • Experience in leading large teams
  • Experience in OTC management or large teams
  • Shared Service Experience and Shared Services OTC Team Management Experience
  • Previous experience in handling customers / AR/ credit activity (represent advantages)
  • Previous multinational experience
  • University graduate (Economic studies are an advantage)
  • Communicative and good interpersonal skills, strategic thinking
  • Proactivity and ability to take initiative
Preferred:
  • MBA studies
  • OTC accreditation preferred
  • Analytical profile with attention to details
  • Strong Excel and Analytical experience and capability
Zadania:
  • Management of up to 5 team leaders ad large OTC team of 50 analysts
  • Team is responsible for all aspects of collections regarding company's European Customer Portfolio
  • Managing Team Leaders & Collector Performance within the Akritiv Work Flow Tool
  • Receive and resolve escalated discrepancies (bank, business, customer contact)
  • Provide support to AR Team Leader (Regional) and Regional AR Analyst for credit control activities as requires
  • Month end processing and reporting requirements
  • Ensuring all Associate activities are compliant to audit requirements
  • Documenting all collection activity re debtors ledger in SAP, QAD and Akritiv
  • Escalation and follow through of issues through Akritiv workflow, Dispute Management
  • Ensure Key Metric's are met and service is delivered to end users Functions (Sales, GBS Finance)
  • Responsible to Global Process Leader for SLA, KPI and key Working Capital Metrics
  • Responsible locally for HR and Shared Service Retention, training and local HR administrative items
  • Responsible for Team Leader and Analyst Performance Evaluations
  • Responsible to GPL for Budget Compliance
  • Updating the working procedures periodically (SOP's)
  • Training other team members regarding the daily tasks whenever necessary and requested by the manager
  • Maintain and develop relationships with relevant markets and client serviced by team and all major customers within those markets as appropriate
  • Identify opportunities for continuous process improvement and innovative solutions and communicate to the Global Process Leader
  • Participation in Customer and Operational and Regional Past Due calls
  • Participation in various GBS and Delphi management meetings (example GBS Finance Management Steering Committee)
Oferujemy:
  • Interesting career in a leading, world-recognized company
  • Opportunity to professional growth and personal development in an international environment
  • Ability to implement own ideas and solutions
  • Social benefits, such as private health care and multisport cards

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Poznaj

Aptiv

Aptiv, wcześniej: Delphi, jest globalną firmą technologiczną, która rozwija bezpieczniejsze, bardziej przyjazne dla środowiska i zapewniające lepszą łączność rozwiązania, umożliwiając przyszłość mobilności. Z siedzibą w Gillingham w Anglii, Aptiv zatrudnia 147 tysięcy pracowników i prowadzi 14 centrów technologicznych oraz zakłady produkcyjne i ośrodki wsparcia klienta w 45 krajach.Zakład w Gdańsku zajmuje się produkcją przełączników do samochodów.Adres:ul. Nowatorów 20 80-298 Gdańsk

Strona internetowa:https://www.aptiv.com/ Nazwy działów:

Logistyka Jakość Inżynieryjny Zakupy Finanse HR Produkcja (montaż, CBA, SMT,linia malowania, wtryskarki) Utrzymanie Ruchu

Proces rekrutacji:

1. Analiza aplikacji 2. Wstępna rozmowa telefoniczna 3. Rozmowa kwalifikacyjna 4. II rozmowa kwalifikacyjna (opcjonalnie)

Benefity:

możliwość uczestnictwa w programie kart sportowych umożliwiający korzystanie z zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie całej Polski ubezpieczenie grupowe akiet medyczny dla pracowników  oraz ich rodzin dofinansowanie do nauki języków pakiet świadczeń w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych(np. dofinansowanie do wypoczynku, atrakcje dla dzieci itp.) oraz bezzwrotne wsparcie finansowe w przypadku trudnej sytuacji rodzinnej

Podobne oferty

  • Dyrektor operacyjny (m/k)

    Trenkwalder   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania strategiczne zarządzanie procesami operacyjnymi w firmie w celu zapewnienia wydajności i jakości w całym łańcuchu wartości, opracowywanie i wdrażanie strategii skalowania dla działalności operacyjnej, szczególnie w obszarach sprzedaży, zakupów i logistyki, ścisła...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...