Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
Jako specjalista będziesz odpowiedzialny za:
- codzienny przegląd instalacji oraz kontrolę nad pracą urządzeń w celu wykrycia niepoprawnej pracy, uszkodzeń, wycieków,
- wykonywanie napraw i remontów,
- sprawdzanie urządzeń AKPIA,
- wykonywanie prac zleconych przez nadzór w zakresie utrzymania ruchu i konserwacji.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia co najmniej zawodowego w kierunku: elektryk, automatyk lub pokrewne,
- min. rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- aktualnych uprawnień energetycznych z zakresu eksploatacji,
- sprawnego posługiwania się dokumentacją techniczną,
- znajomość sterowników PLC będzie dodatkowym atutem,
- zdolności manualnych i technicznych,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- staranności w pracy, dokładności, odpowiedzialności za powierzone zadania,
- chęci do nauki i intensywnego rozwoju, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
- gotowości do pracy zmianowej (2 zmiany po 12h: 7:00/19:00 i 19:00/7:00).
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w międzynarodowej firmie,
- pierwszą umowę na okres próbny, kolejną na rok, następnie na czas określony lub nieokreślony wg indywidualnych ustaleń,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych szkoleniach,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. nagrody roczne, rozbudowane świadczenia z ZFŚS, karta sportowa),
- dobrą atmosferę pracy,
- bardzo wyskoki poziom bezpieczeństwa i higieny pracy.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.