Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Głównym celem na tym stanowisku jest:
- bieżący nadzór nad sprawnością techniczną maszyn, urządzeń i instalacji technologicznych, w szczególności:
- wykonywanie prewencyjnych przeglądów i remontów,
- skuteczne usuwanie awarii,
- wsparcie operatorów przy regulacjach urządzeń,
- wdrażanie i rozruch nowych maszyn,
- prowadzenie dokumentacji i raportowanie wykonywanych prac.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego technicznego (automatyka, mechanika, elektryka),
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną,
- praktycznej znajomości zagadnień z zakresu mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektryki,
- gotowości do pracy w systemie 2-zmianowym (6:00-14:00; 14:00-22:00),
- gotowości do wyjazdów służbowych do klientów firmy,
- czynnego prawa jazdy. kat. B.
Nasz Klient oferuje:
- stabilną pracę na samodzielnym stanowisku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku,
- odpowiednie narzędzia pracy: komputer z odpowiednim oprogramowaniem, telefon, auto do celów służbowych,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy (premia miesięczna do 20% wynagrodzenia podstawowego),
- pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, karta sportowa, prezenty/ karty podarunkowe na święta,
- możliwości udziału w wydarzeniach branżowych,
- zorganizowany dojazd z Tczewa i Starogardu Gdańskiego,
- miejsce pracy: okolice Tczewa.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.