- masz zmysł handlowy i zawsze patrzysz ’okiem’ klienta,
- chętnie podejmujesz inicjatywę i działasz odpowiedzialnie,
- świetnie planujesz i organizujesz swoją pracę,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.
- zapewniasz komfort zakupów i obsługę klienta na wysokim poziomie,
- dbasz o wygląd działu i dostępność produktów na półkach,
- wspierasz koordynatora działu,
- tworzysz przyjazną atmosferę w ekipie.
- samodzielne stanowisko,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szkolenia zawodowe i specjalistyczne,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.