- zarządzanie umowami najmu oraz poszukiwanie potencjalnych najemców,
- windykacja należności,
- prowadzenie negocjacji warunków umów stoiskowych
- prowadzenie bieżącej korespondencji
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi,
- bieżąca współpraca z Działem technicznym, ochroną, dyrekcją oraz kierownictwem hipermarketu,
- opracowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu oraz przełożonych.
- wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane kierunki takie jak: Zarządzanie, Ekonomia, Zarządzanie Nieruchomościami lub pokrewne),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, otwartość i zorientowanie na realizacje celu,
- zwinność w prowadzeniu wielu projektów jednocześnie,
- dobrą organizację pracy własnej i zarządzanie priorytetami,
- dobrą znajomość j. angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie.
- umowę na zastępstwo,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.