PGE EJ 1 sp. z o.o.wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE będącej jednym z liderów sektora elektroenergetycznego
w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
PGE EJ 1 sp. z o.o. jest spółką celową, która odpowiada za bezpośrednie przygotowanie i realizację procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej. Spółka będzie realizowała wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.
Obecnie PGE EJ 1 sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Realizacja zakupów na potrzeby Spółki w oparciu o przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawa PZP), a w odniesieniu do zakupów, do których ustawa PZP nie ma zastosowania w oparciu o wewnętrzną procedurę zakupów
- Przygotowywanie dokumentacji zakupowej, przeprowadzanie postępowań oraz ich dokumentowanie
- Opiniowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z udzielaniem zamówień pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami ustawy PZP wraz z aktami wykonawczymi lub wewnętrzną procedurą zakupów
- Weryfikacja ofert złożonych w postępowaniach zakupowych
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
- Prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami zakupowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
- Sporządzanie wystąpień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- Udział w formułowaniu stanowiska Zamawiającego w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej
- Udział w postępowaniach odwoławczych
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Opracowywanie planów zakupów
- Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów
- Archiwizowanie dokumentów sporządzonych w ramach prowadzonych postępowań zakupowych
- Wsparcie merytoryczne i ścisła współpraca z innymi jednostkami w zakresie realizacji potrzeb zakupowych
- Opracowywanie projektów regulaminów i innych przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych i innych postępowań zakupowych
- Obsługa Systemu Zakupowego wspierającego procesy zakupowe
- Bieżąca analiza i monitorowanie aktów prawnych oraz regulacji wewnętrznych pod kątem ich oddziaływania na prace związane z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy minimum 8 lat
- Doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego minimum 5 lat, w tym doświadczenie w prowadzeniu postępowań zakupowych publicznych w oparciu o przepisy obowiązujące Zamawiających sektorowych
- Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi i umiejętność stosowania ich w praktyce oraz kodeksu cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji niezbędnej w procesie zakupowym
- Znajomość systemu IT wspierającego procesy zakupowe (prowadzone w formie elektronicznej)
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i świadomość biznesowa
- Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w działaniu, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres, asertywność
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i nastawienie na realizację celów
- Znajomość MS Office
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym
- Benefity pozapłacowe
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.