mowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika |
- analizę potrzeb rozwojowych pracowników sprzedaży
- tworzenie i prowadzenie programów szkoleniowych
- weryfikację, monitoring i dbałość o poziom wiedzy produktowej pracowników
- usprawnianie narzędzi wykorzystywanych w procesach sprzedaży
- sporządzanie złożonych analiz jakościowych, produktowych i efektywnościowych, tworzenie raportów i rekomendacji
- doświadczenie na stanowisku związanym z tworzeniem i koordynacją projektów rozwojowych z obszaru sprzedaży
- wiedza niezbędna do tworzenia programów szkoleniowych podnoszących kompetencje w ramach struktur sprzedażowych
- znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe – ekonomia, telekomunikacja, psychologia lub pokrewne
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- dbałość o satysfakcję klientów
- umiejętność pracy zespołowej
- dążenie do własnego rozwoju
- prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
- interesującego, ambitnego zakresu obowiązków
- pracy w dynamicznie funkcjonującym środowisku
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.