- Monitorowanie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska i dostosowywanie działań firmy do aktualnych wymagań prawnych,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi oraz innymi działami firmy w celu uzyskania wymaganych prawem pozwoleń, decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń,
- Przygotowywanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz zrównoważonego rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarowania odpadami,
- Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników oraz interesariuszy zewnętrznych,
- Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne oraz prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ochroną środowiska,
- Koordynowanie i nadzorowanie pracy firm zewnętrznych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami,
- Współpraca z firmami doradczymi w zakresie ochrony środowiska,
- Prowadzenie dokumentacji oraz ewidencji związanych z ochroną środowiska, a także zbieranie danych do raportów i sprawozdań,
- Realizacja działań związanych z monitorowaniem i minimalizowaniem wybranych aspektów środowiskowych w firmie.
- Śledzenie zmian w przepisach prawnych oraz trendów rynkowych w zakresie ochrony środowiska.
- Opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych dotyczących gospodarowania odpadami.
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie ochrony środowiska w punktach sprzedaży oraz formułowanie wniosków i zaleceń.
- Wsparcie merytoryczne dla współpracowników w kwestiach związanych z ochroną środowiska.
- Współpraca przy przygotowywaniu przetargów na usługi związane z gospodarowaniem odpadami.
- Przygotowywanie materiałów komunikacyjnych dotyczących ochrony środowiska we współpracy z działem komunikacji.
- Inicjowanie i koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji kluczowych projektów związanych z ochroną środowiska.
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość przepisów prawa dot. ochrony środowiska oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność zarządzania projektami i swobodnego działania,
- Wiedza w zakresie realizacji sprawozdań w obszarze ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju,
- Dobre umiejętności komunikacyjne (współpraca z partnerami wew. i zew.),
- Umiejętność swobodnej wypowiedzi w mowie i w piśmie,
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność obsługi pakietu Office (szczególnie Excel),
- Doświadczenie w nadzorze nad obszarem gospodarki odpadami (znajomość BDO),
- Samodzielność i dobra organizacja pracy,
- Mile widziane doświadczenie w branży retail.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- Zniżkę na zakupy w Carrefour,
- Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- Pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.