At DB Schenker you are part of a global logistics network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 76,000 colleagues worldwide, we welcome diversity and thrive on individual backgrounds, perspectives and skills. Together as one team, we are Here to move!
Are you …
- experienced logistics professional?
- innovations & technology enthusiast?
- capable and willing to provide best-in-class customer service experience?
If so, boost your career and become a part of our growth – join the exceptional team dedicated to reinforce the business of our customer, a world famous technology provider.
In this function You will be in charge of:
- Logistics service project coordination
- Ensuring best-in-class quality of warehousing service for a customer representing innovative technology business
- Stock control
- Reporting of operational and performance indicators of the project
- Daily communication with customer
- Care for Health & Safety standards in the warehouse
- Participation in creating operational process standards
- Defining, managing and optimizing processes in line with the idea of continuous improvement
- Cooperation with service subcontractors.
Candidate’s profile:
- Previous customer service experiences
- Project management / team management experiences highly appreciated
- Wide practical knowledge of warehousing processes
- High performance and constant improvement mindset
- Extraordinary communication skills in both Polish and English (min. B2/C1 level) - this really is a must have :)
- Professional and responsible approach towards customer service
- Great orientation on details
- Process thinking focus
- Great work ethic
- Technology-savvy (for example: knows various WMS systems, quickly learns new IT solutions, interested in technology)
- Positive attitude and willingness to constantly develop your skills
- Forklift operator license (II WJO category) – as an advantage, but not necesarry.
In return for your engagement, we offer you:
- An opportunity to take part in unique start-up logistics project
- Joining the global logistics network that consists of 130 countries
- Working closely with international network of experts in logistics and innovative technologies field
- Being a part of an organization driven by values and constant improvement.
Working conditions:
- Competitive salary
- Motivating bonus system
- Labor law contract with DB Schenker
- Workplace location: Janki near Warsaw, Grochowska str. Warsaw, Al.Jerozolimskie str. (Salomea district)
Please note you will be expected to take part in 1-month training abroad – expected date 02.2020 (DB Schenker fully covers the costs of the training, travel and accommodation; you’ll be rewarded for the training period as well).
Development opportunities:
- Education cofinancing programme – after your first year of employement
- An opportunity to join our mentoring programme
- E-learning system with a library of various trainings
- Internal recruitment opportunities – each year DB Schenker support employees in gaining new experiences throughout vertical as well as lateral moves within the organization, both in local and regional (European) structures.
Benefits package:
- Life insurance, private health care insurance and Multisport card cofinancing
- An opportunity to join employee retirement programme (PPE)
- Referral bonus system.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
-
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
-
Krok
Selekcja aplikacji
-
Krok
Przesłanie CV
-
Krok
Weryfikacja CV przez dział HR
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie z przełożonym
-
Krok
Witaj w DB Schenker!