- posiadasz min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (dział marketingu/centra handlowe),
- nie jest ci obca organizacja eventów i kampanii mediowych,
- cechuje cię sumienność i kreatywność w działaniu,
- umiesz samodzielnie prowadzić kilka projektów jednocześnie,
- masz wysokie poczucie estetyki w realizowanych działaniach,
- znasz bieżące trendy, strategie i narzędzia z
- dziedziny marketingu,
- dobrze posługujesz się narzędziami pakietu MS Office.
- organizowanie działań marketingowych w galeriach handlowych,
- organizowanie kampanii marketingowych,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi,
- koordynowanie przygotowań materiałów graficznych oraz tekstów promocyjnych,
- negocjowanie cen zakupu usług Agencji Reklamowych/Domów Mediowych,
- wypełnianie procedur związanych z prawidłowym obiegiem dokumentów (umowy, faktury, zlecenia),
- tworzenie umów z kontrahentami,
- udział w realizacji strategii marketingowej działu,
- koordynowanie bieżących działań promocyjnych,
- tworzenie prezentacji, raportów, planningów kwartalnych,
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy odnośnie realizowanych kampanii promocyjnych dla Klientów Galerii Handlowych,
- współpraca z Agencjami reklamowymi, Managerami Galerii Handlowych, Pracownikami Centrali, Najemcami Galerii,
- budowanie pozytywnego wizerunku Galerii Handlowych.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad dwie dekady.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.