Czy masz ubezpieczenie na życie? Jeśli nie, to jesteś jedną z wielu osób, które mogłyby je mieć, ale z jakiegoś powodu nie mają. W Nationale-Nederlanden tworzymy zespół doświadczonych marketerów, którzy nie zwalniają tempa w poszukiwaniu nowych metod opowiedzenia o ubezpieczeniach tak, aby klient poznał i zrozumiał jego wartość. Dołącz do nas!
Co czeka Cię w Nationale-Nederlanden? Duch innowacji i próbowania nowych rzeczy, masa najnowszych narzędzi komunikacji, eksperymentowanie, otwartość, długie dyskusje o marce, komunikacji, skuteczności oraz realny wpływ na wyniki sprzedażowe.
Jaki jest nasz zespół?
- Dokładnie pół na pół w proporcji kobiet i mężczyzny
- Sprawdzony w bojach w branży ubezpieczeniowej, bankowej, mediowej a nawet barmańskiej i samochodowej
Ekspert ds. marketingu i komunikacji z klientem
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (ok 1,5 roku) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- Dogodną lokalizację biura na Powiślu blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik
- Elastyczny czas pracy i wiele innych benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, kafeteria)
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Budowanie strategii i kreacji od podstaw, pełen wpływ na komunikację marki
- Tworzenie treści i kreacji na potrzeby digital
- Samodzielne prowadzenie prostych i złożonych projektów marketingowych (np. kampanii reklamowych), ukierunkowanych na sprzedaż, od generowania pomysłu aż po rozliczanie efektów
- Bieżąca współpraca ze sprzedażą w zakresie wszelkich aktywności marketingowych mających na celu pozyskanie klienta
- Współpraca z najlepszymi agencjami kreatywnymi i domami mediowymi
- Wdrażanie nowych pomysłów, np. programu Member-get-member
- Praca w na kanale off-line i on-line
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Proaktywnego, kreatywnego, zorientowanego na zmianę i szukającego nowych rozwiązań podejścia do powierzonych zadań
- Nastawienia na wynik sprzedażowy i umiejętności oceny inicjatyw pod kątem efektów sprzedażowych
- Rozumienia roli narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji oraz umiejętności doboru mediów, w zależności od celu biznesowego projektu
- Doświadczenia w prowadzeniu złożonych projektów marketingowych
- Rozumienia zależności miedzy marką a jej wpływem na wyniki sprzedaży
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne prowadzenie projektów biznesowych z osobami anglojęzycznymi
- Doświadczenia we współpracy z dostawcami, m. in. domem mediowym i agencją kreatywną, umiejętności merytorycznej oceny ich działań
Dołączdonas!
Aplikuj