- Sprzedaż produktów i usług Play w tym usług z zakresu ICT (Cloud, VOIP, FTTH)
- Pozyskiwanie i utrzymanie Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- Doradztwo w zakresie ofert i usług Play
- Prowadzenie negocjacji biznesowych
- Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play
- Monitorowanie działań konkurencji
- Masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych usług mobile i ICT
- Masz doskonale zdolności interpersonalne
- Znasz techniki sprzedaży
- Jesteś dyspozycyjny i gotowy do pracy w terenie
- Dobrze organizujesz pracę własną
- Jesteś samodzielny, działasz dynamicznie
- Stale chcesz podnosić swoje kwalifikacje
- Posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.