Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. kadr i płac
Nr Ref.: EX/HR
Zadania:
Wynagrodzenia i administracja kadrowa:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem (w tym również umowy cywilno-prawne, teczki personalne, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz elektroniczna archiwizacja dokumentów personalnych i płacowych)
- Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy.
- Naliczanie i wypłata wynagrodzeń (w tym z tytułu umów cywilno-prawnych).
- Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu wynagrodzeń i składek ZUS dla pracowników polskich, obcokrajowców.
- Księgowanie list płac.
Raportowanie:
- Sporządzanie kompletnej dokumentacji ZUS, PDOF, GUS oraz PFRON.
- Sporządzanie raportów kosztowych (wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia)
Budżetowanie i zarządzanie wynagrodzeniami
- Koordynacja procesem planowania i monitorowania budżetów kosztów personalnych i zarządzanie bezpośrednio w zakresie wynagrodzeń i innych świadczeń bezpośrednio związanych z zatrudnieniem.
- Przygotowywanie, zawiązywanie i kontrola rezerw w zakresie kosztów personalnych (w tym nadgodziny, urlop wypoczynkowe, premie).
Obsługa Expatów i Inpatów
- Prowadzenie dokumentacji związanej wypłatą wynagrodzeń oraz rozliczanie wynagrodzeń w zakresie pdof i ZUS.
- Współpraca z firmą zewnętrzną i Centralą w Niemczech w zakresie programu wymiany międzynarodowej.
- Min 8 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji międzynarodowej.
- Wyższego wykształcenia o profilu ekonomicznym.
- Eksperckiej wiedzy i doświadczenia w zakresie Prawa Pracy.
- Bardzo dobrej praktycznej znajomości przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych.
- Doświadczenia w zakresie planowania i kontroli budżetów personalnych.
- Ugruntowanej wiedzy w zakresie ZZL
- Umiejętności w zakresie praktycznego wykorzystania narzędzi IT w HR
- Zaawansowanych umiejętności pracy z arkuszem Excel (raporty, kalkulacje, wykorzystanie Excel do pracy z Tetą)
- Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- Samodzielności i inicjatywy w działaniu.
- Umiejętności analitycznego myślenia.
- Kreatywnego podejścia do nowych problemów.
- Odpowiedzialności, terminowości i dokładności.
- Dyskrecji (w związku z dostępem do informacji poufnych).
- Otwartości na nowe doświadczenia oraz chęć i szybkość uczenia się nowych obszarów.
- Doświadczenie w zakresie innych obszarów HR będzie dodatkowym atutem (Zarządzanie wynagrodzeniami, C&B, rekrutacja, EB, komunikacja, eventy integracyjne).
- Doświadczenie w obsłudze TETA Constelletion będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjny pakiet socjalny dostosowany do indywidualnych potrzeb,
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym zespole,
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu,
- Dostosowane do umiejętności oraz osiągnięć warunki zatrudnienia.