TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY 12.09.2021
Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.
Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność, bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.
Lokalizacja:
Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa
Wymiar etatu:
Pełny (100%)
Data rozpoczęcia pracy:
1 stycznia 2022 r.
Umowa:
Umowa o pracę na czas określony 33 miesięcy z możliwością przedłużenia
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.
Termin Nadsyłania Aplikacji:
Wydłużony 12.09.2021
- Wdrożenie zintegrowanej i holistycznej strategii marketingowej i planów rocznych, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie następujących celów: a) w zakresie pozyskiwania funduszy: zdobywania nowych darczyńców oraz stworzenia i poprawy systemu zatrzymania darczyńców, w tym aktywizacji biernych darczyńców, b) w zakresie komunikacji społecznej: podnoszenia świadomości marki MSF oraz zagadnień pomocy humanitarnej oraz c) w zakresie marketingu rekrutacyjnego w terenie: stworzenia autentycznej i atrakcyjnej marki pracodawcy oraz przyciągania zaangażowanych i wykwalifikowanych pracowników humanitarnych
- Określenie długo- i krótkoterminowych celów marketingowych, działań oraz kluczowych wskaźników efektywności
- Pełna odpowiedzialność za planowanie i ocenę wszystkich kanałów i działań marketingowych dla MSF Polska: telewizji interaktywnej, telemarketingu, reklamy pocztowej, pozyskiwania funduszy metodą face-to-face (F2F)/ lub door-to-door (D2D), marketingu cyfrowego i portali społecznościowych, reklamy drukowanej, event marketingu, itp.
- Inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych offline, np. telewizji interaktywnej, telemarketingu, reklamy pocztowej, pozyskiwania funduszy metodą face-to-face (F2F)/ lub door-to-door (D2D), reklamy drukowanej, event marketingu, itp., jak również pozyskiwania funduszy korporacyjnych oraz od wiekszych darczyńców
- Analiza danych finansowych i wyników kampanii oraz określenie zmian możliwych do wprowadzenia w przyszłych kampaniach
- Planowanie i monitorowanie całkowitego budżetu i wydatków, aby zapewnić efektywność kosztów oraz odpowiedzialne zarządzanie finansami
- Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych ze strategiami, przepisami i procesami MSF
- Opracowanie materiałów marketingowych, podejścia i kluczowych przesłań wspólnie z zespołem ds. kontaktów i komunikacji zgodnie z jego strategią
- Śledzenie zmian na rynku i przeprowadzanie analiz rynkowych
- Korzystanie z doświadczeń innych międzynarodowych organizacji w działaniach na rzecz MSF Polska oraz wymiana pomysłów i dyskusja na temat wyzwań i możliwych rozwiązań z międzynarodowymi organizacjami
- Bliska współpraca z dyrektorem generalnym oraz współtworzenie ogólnej strategii biura MSF Polska
- W przypadku nieobecności dyrektora generalnego zarządzanie bieżącą działalnością biura
Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.
- Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
- Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy
- Duże doświadczenie w dziedzinie marketingu lub zarządzania działalnością fundraisingową na poziomie strategicznym oraz udokumentowane wyniki w planowaniu i zarządzaniu w zakresie budżetu, harmonogramów i terminów
- Wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu kampanii i działań informacyjnych skierowanych do różnych odbiorców w różnych kanałach medialnych
- Dogłębna znajomość rynku fundraisingowego w Polsce, pożądane doświadczenie w zakresie podnoszenia poziomu świadomości i marketingu zasobów ludzkich oraz ogólna znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy
- Doskonałe umiejętności matematyczne i analityczne oraz zdecydowanie i pewność siebie w zakresie posługiwania się danymi finansowymi, prognozowania, opracowywania budżetów i sporządzania raportów
- Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
- Umiejętność radzenia sobie ze skomplikowanymi sytuacjami i szybkiego reagowania, aby maksymalizować potencjał marketingowy w poważnych sytuacjach kryzysowych
- Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw
- Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy lub odpowiednim wykształceniem
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF