Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    17 godz.
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
  • Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)

    TBS Consulting   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    GATEWAY PLUS sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    We’re looking for a talented and versatile Marketing Specialist to join our growing team and contribute to impactful campaigns that drive our company’s success. If you’re passionate about digital marketing, creative strategy, or design, this role is for you! Key Responsibilities: Plan, create,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Koordynator ds. marketingu i wydarzeń

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie prezentacji, Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów, Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych, Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały promocyjne. Organizacja wydarzeń firmowych....
  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Ekspert ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem (f/m/d)

Ekspert ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem (f/m/d)

Lekarze bez Granic
Warszawa
dyrektor
umowa o pracę
praca stacjonarna
1203 dni temu
Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem na stanowisko Senior Marketing Strategist (f/m/d)
 
LOKALIZACJA Warszawa
 
ROZPOCZĘCIE 1 stycznia 2022

DŁUGOŚĆ UMOWY 33 miesiące możliwością przedłużenia

WYMIAR ETATU Pełen

TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY 12.09.2021
 
Médecins Sans Frontières (MSF, Lekarze bez Granic) to niezależna, międzynarodowa medyczna organizacja humanitarna, utworzona 1971 roku przez grupę francuskich lekarzy i dziennikarzy. Lekarze bez Granic działają w ponad 70 krajach na całym świecie niosąc pomoc medyczną tym, którzy najbardziej jej potrzebują: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Swoje projekty Lekarze bez Granic kierują przede wszystkim do osób znajdujących się w potrzebie, które są pozbawione dostępu do odpowiedniej opieki medycznej lub pomocy humanitarnej.
Zależy nam na wspieraniu różnorodności i dobieramy pracowników wyłącznie na podstawie kompetencji. Kulturę naszej organizacji opieramy na współpracy, różnorodności i odpowiedzialności.
Zadaniem nowego biura Lekarzy bez Granic (MSF Polska) będzie pozyskiwanie środków prywatnych przeznaczonych na pracę i misję, marketing rekrutacyjny skierowany do wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników terenowych z Polski, informowanie o kryzysach, których jesteśmy świadkami i potrzebach społeczności, którym pomagamy, a także aktywny udział w debacie na tematy humanitarne. Na początku w biurze zatrudnionych będzie 7 osób.

Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.

Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność, bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.

Ekspert ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem (f/m/d)
Miejsce pracy: Warszawa

Lokalizacja:

Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa


Wymiar etatu:

Pełny (100%)


Data rozpoczęcia pracy:

1 stycznia 2022 r.

 

Umowa:

Umowa o pracę na czas określony 33 miesięcy z możliwością przedłużenia

 

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.


Termin Nadsyłania Aplikacji:

Wydłużony 12.09.2021

 

Główne zadania
  • Wdrożenie zintegrowanej i holistycznej strategii marketingowej i planów rocznych, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie następujących celów: a) w zakresie pozyskiwania funduszy: zdobywania nowych darczyńców oraz stworzenia i poprawy systemu zatrzymania darczyńców, w tym aktywizacji biernych darczyńców, b) w zakresie komunikacji społecznej: podnoszenia świadomości marki MSF oraz zagadnień pomocy humanitarnej oraz c) w zakresie marketingu rekrutacyjnego w terenie: stworzenia autentycznej i atrakcyjnej marki pracodawcy oraz przyciągania zaangażowanych i wykwalifikowanych pracowników humanitarnych
  • Określenie długo- i krótkoterminowych celów marketingowych, działań oraz kluczowych wskaźników efektywności
  • Pełna odpowiedzialność za planowanie i ocenę wszystkich kanałów i działań marketingowych dla MSF Polska: telewizji interaktywnej, telemarketingu, reklamy pocztowej, pozyskiwania funduszy metodą face-to-face (F2F)/ lub door-to-door (D2D), marketingu cyfrowego i portali społecznościowych, reklamy drukowanej, event marketingu, itp.
  • Inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych offline, np. telewizji interaktywnej, telemarketingu, reklamy pocztowej, pozyskiwania funduszy metodą face-to-face (F2F)/ lub door-to-door (D2D), reklamy drukowanej, event marketingu, itp., jak również pozyskiwania funduszy korporacyjnych oraz od wiekszych darczyńców
  • Analiza danych finansowych i wyników kampanii oraz określenie zmian możliwych do wprowadzenia w przyszłych kampaniach
  • Planowanie i monitorowanie całkowitego budżetu i wydatków, aby zapewnić efektywność kosztów oraz odpowiedzialne zarządzanie finansami
  • Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych ze strategiami, przepisami i procesami MSF
  • Opracowanie materiałów marketingowych, podejścia i kluczowych przesłań wspólnie z zespołem ds. kontaktów i komunikacji zgodnie z jego strategią
  • Śledzenie zmian na rynku i przeprowadzanie analiz rynkowych
  • Korzystanie z doświadczeń innych międzynarodowych organizacji w działaniach na rzecz MSF Polska oraz wymiana pomysłów i dyskusja na temat wyzwań i możliwych rozwiązań z międzynarodowymi organizacjami
  • Bliska współpraca z dyrektorem generalnym oraz współtworzenie ogólnej strategii biura MSF Polska
  • W przypadku nieobecności dyrektora generalnego zarządzanie bieżącą działalnością biura

Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.

 

UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE
  • Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
  • Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy
  • Duże doświadczenie w dziedzinie marketingu lub zarządzania działalnością fundraisingową na poziomie strategicznym oraz udokumentowane wyniki w planowaniu i zarządzaniu w zakresie budżetu, harmonogramów i terminów
  • Wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu kampanii i działań informacyjnych skierowanych do różnych odbiorców w różnych kanałach medialnych
  • Dogłębna znajomość rynku fundraisingowego w Polsce, pożądane doświadczenie w zakresie podnoszenia poziomu świadomości i marketingu zasobów ludzkich oraz ogólna znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy
  • Doskonałe umiejętności matematyczne i analityczne oraz zdecydowanie i pewność siebie w zakresie posługiwania się danymi finansowymi, prognozowania, opracowywania budżetów i sporządzania raportów
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Umiejętność radzenia sobie ze skomplikowanymi sytuacjami i szybkiego reagowania, aby maksymalizować potencjał marketingowy w poważnych sytuacjach kryzysowych
  • Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw
  • Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy lub odpowiednim wykształceniem
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany) 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    17 godz.
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
  • Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)

    TBS Consulting   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    GATEWAY PLUS sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    We’re looking for a talented and versatile Marketing Specialist to join our growing team and contribute to impactful campaigns that drive our company’s success. If you’re passionate about digital marketing, creative strategy, or design, this role is for you! Key Responsibilities: Plan, create,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Koordynator ds. marketingu i wydarzeń

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie prezentacji, Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów, Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych, Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały promocyjne. Organizacja wydarzeń firmowych....
  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...