Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Junior Specialist of Planogramming

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje Zadania: Na stanowisku Asystenta ds. Technicznych będziesz odpowiedzialny/a za: Praca na wzorcowni: Układanie kasetek i produktów, mierzenie czy dany element zmieści się na półce, mierzenie dostępnego miejsca, poszukiwanie różnic w rzeczywistości vs w modelu 3D, dokumentacja takich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Ekspert ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem (f/m/d)

Ekspert ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem (f/m/d)

Lekarze bez Granic
Warszawa
dyrektor
umowa o pracę
praca stacjonarna
1171 dni temu
Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem na stanowisko Senior Marketing Strategist (f/m/d)
 
LOKALIZACJA Warszawa
 
ROZPOCZĘCIE 1 stycznia 2022

DŁUGOŚĆ UMOWY 33 miesiące możliwością przedłużenia

WYMIAR ETATU Pełen

TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY 12.09.2021
 
Médecins Sans Frontières (MSF, Lekarze bez Granic) to niezależna, międzynarodowa medyczna organizacja humanitarna, utworzona 1971 roku przez grupę francuskich lekarzy i dziennikarzy. Lekarze bez Granic działają w ponad 70 krajach na całym świecie niosąc pomoc medyczną tym, którzy najbardziej jej potrzebują: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Swoje projekty Lekarze bez Granic kierują przede wszystkim do osób znajdujących się w potrzebie, które są pozbawione dostępu do odpowiedniej opieki medycznej lub pomocy humanitarnej.
Zależy nam na wspieraniu różnorodności i dobieramy pracowników wyłącznie na podstawie kompetencji. Kulturę naszej organizacji opieramy na współpracy, różnorodności i odpowiedzialności.
Zadaniem nowego biura Lekarzy bez Granic (MSF Polska) będzie pozyskiwanie środków prywatnych przeznaczonych na pracę i misję, marketing rekrutacyjny skierowany do wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników terenowych z Polski, informowanie o kryzysach, których jesteśmy świadkami i potrzebach społeczności, którym pomagamy, a także aktywny udział w debacie na tematy humanitarne. Na początku w biurze zatrudnionych będzie 7 osób.

Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.

Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność, bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.

Ekspert ds. Fundraisingu i Marketingu ze strategicznym doświadczeniem (f/m/d)
Miejsce pracy: Warszawa

Lokalizacja:

Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa


Wymiar etatu:

Pełny (100%)


Data rozpoczęcia pracy:

1 stycznia 2022 r.

 

Umowa:

Umowa o pracę na czas określony 33 miesięcy z możliwością przedłużenia

 

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.


Termin Nadsyłania Aplikacji:

Wydłużony 12.09.2021

 

Główne zadania
  • Wdrożenie zintegrowanej i holistycznej strategii marketingowej i planów rocznych, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie następujących celów: a) w zakresie pozyskiwania funduszy: zdobywania nowych darczyńców oraz stworzenia i poprawy systemu zatrzymania darczyńców, w tym aktywizacji biernych darczyńców, b) w zakresie komunikacji społecznej: podnoszenia świadomości marki MSF oraz zagadnień pomocy humanitarnej oraz c) w zakresie marketingu rekrutacyjnego w terenie: stworzenia autentycznej i atrakcyjnej marki pracodawcy oraz przyciągania zaangażowanych i wykwalifikowanych pracowników humanitarnych
  • Określenie długo- i krótkoterminowych celów marketingowych, działań oraz kluczowych wskaźników efektywności
  • Pełna odpowiedzialność za planowanie i ocenę wszystkich kanałów i działań marketingowych dla MSF Polska: telewizji interaktywnej, telemarketingu, reklamy pocztowej, pozyskiwania funduszy metodą face-to-face (F2F)/ lub door-to-door (D2D), marketingu cyfrowego i portali społecznościowych, reklamy drukowanej, event marketingu, itp.
  • Inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych offline, np. telewizji interaktywnej, telemarketingu, reklamy pocztowej, pozyskiwania funduszy metodą face-to-face (F2F)/ lub door-to-door (D2D), reklamy drukowanej, event marketingu, itp., jak również pozyskiwania funduszy korporacyjnych oraz od wiekszych darczyńców
  • Analiza danych finansowych i wyników kampanii oraz określenie zmian możliwych do wprowadzenia w przyszłych kampaniach
  • Planowanie i monitorowanie całkowitego budżetu i wydatków, aby zapewnić efektywność kosztów oraz odpowiedzialne zarządzanie finansami
  • Zapewnienie zgodności wszystkich działań marketingowych ze strategiami, przepisami i procesami MSF
  • Opracowanie materiałów marketingowych, podejścia i kluczowych przesłań wspólnie z zespołem ds. kontaktów i komunikacji zgodnie z jego strategią
  • Śledzenie zmian na rynku i przeprowadzanie analiz rynkowych
  • Korzystanie z doświadczeń innych międzynarodowych organizacji w działaniach na rzecz MSF Polska oraz wymiana pomysłów i dyskusja na temat wyzwań i możliwych rozwiązań z międzynarodowymi organizacjami
  • Bliska współpraca z dyrektorem generalnym oraz współtworzenie ogólnej strategii biura MSF Polska
  • W przypadku nieobecności dyrektora generalnego zarządzanie bieżącą działalnością biura

Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.

 

UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE
  • Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
  • Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy
  • Duże doświadczenie w dziedzinie marketingu lub zarządzania działalnością fundraisingową na poziomie strategicznym oraz udokumentowane wyniki w planowaniu i zarządzaniu w zakresie budżetu, harmonogramów i terminów
  • Wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu kampanii i działań informacyjnych skierowanych do różnych odbiorców w różnych kanałach medialnych
  • Dogłębna znajomość rynku fundraisingowego w Polsce, pożądane doświadczenie w zakresie podnoszenia poziomu świadomości i marketingu zasobów ludzkich oraz ogólna znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy
  • Doskonałe umiejętności matematyczne i analityczne oraz zdecydowanie i pewność siebie w zakresie posługiwania się danymi finansowymi, prognozowania, opracowywania budżetów i sporządzania raportów
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Umiejętność radzenia sobie ze skomplikowanymi sytuacjami i szybkiego reagowania, aby maksymalizować potencjał marketingowy w poważnych sytuacjach kryzysowych
  • Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw
  • Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy lub odpowiednim wykształceniem
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany) 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Junior Specialist of Planogramming

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje Zadania: Na stanowisku Asystenta ds. Technicznych będziesz odpowiedzialny/a za: Praca na wzorcowni: Układanie kasetek i produktów, mierzenie czy dany element zmieści się na półce, mierzenie dostępnego miejsca, poszukiwanie różnic w rzeczywistości vs w modelu 3D, dokumentacja takich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...