Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Twoją rolą na tym stanowisku będzie:
- tworzenie i wdrażanie założeń polityki wizerunku pracodawcy
- przygotowywanie kampanii rekrutacyjno – wizerunkowych we współpracy z HRBP oraz menadżerami
- analiza i rozwój kanałów do poszukiwania kandydatów
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług wizerunkowych i rekrutacyjnych (w tym m.in. z biurami karier, agencjami rekrutacyjnymi, portalami, itp.)
- planowanie i koordynowanie udziału firmy w targach pracy i innych wydarzeniach wizerunkowych
- analizowanie efektywności działań związanych z wizerunkiem pracodawcy
- śledzenie nowych trendów i narzędzi oraz wykorzystywanie ich w obszarze EB
- samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na wskazane stanowiska
Mamy Ci do zaoferowania:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (czas nieokreślony po okresie próbnym)
- hybrydowy model pracy (2 dni w tygodniu praca zdalna)
- atrakcyjny system bonusowy
- uczestnictwo w wielu projektach HRowych i biznesowych poszerzających Twoje kompetencje i doświadczenie
- możliwość wprowadzania w życie własnych inicjatyw i pomysłów
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych, m.in. poprzez bogatą ofertę programów szkoleniowych prowadzoną w naszej Akademii Inspiracji
- wybór pakietów prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- możliwość wykupienia atrakcyjnego pakietu ubezpieczenia na życie
- zniżki na zakupy w MAKRO
- dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej
- vouchery zakupowe przyznawane na różne okazje świąteczne
- dofinansowanie do karty sportowej
- duży bezpłatny parking dla pracowników
- możliwość korzystania z oferty funduszu socjalnego (np. bilety do teatru / kina, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci)
- realizowanie się jako wolontariusz w wielu charytatywnych aktywnościach, które firma organizuje
- pracę w organizacji, dla której zrównoważony rozwój jest niezwykle istotny https://www.makro.pl/o-makro/odpowiedzialnosc-spoleczna
- codzienną pracę z językiem angielskim
- przyjazną atmosferę pracy
Nasze oczekiwania:
- posiadasz paroletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu działań EB w dużej międzynarodowej organizacji
- posiadasz wiedzę o nowoczesnych rozwiązaniach i trendach w obszarze EB
- wiesz, jak skutecznie docierać do różnych grup kandydatów, włączając w to tworzenie odpowiednich komunikatów dopasowanych do wybranych kanałów rekrutacyjnych
- masz doświadczenie w negocjowaniu umów z dostawcami zewnętrznymi (agencje, portale ogłoszeniowe itp.)
- posiadasz umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientami wewnętrznymi
- umiesz ustalać priorytety oraz koordynować kilka projektów i wydarzeń jednocześnie
- dotrzymujesz ustalonych terminów, jesteś proaktywna/y, samodzielna/y oraz odpowiedzialna/y za powierzone zadania
- lubisz pracę w bardzo dynamicznym środowisku biznesowym, a praca pod presją czasu i niekiedy stresu jest dla Ciebie motywująca
- znasz język angielski w stopniu zaawansowanym (w mowie i piśmie)
- masz wykształcenie wyższe
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy