SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. W ramach nowo tworzonych struktur związanych z handlem elektronicznym poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
Współtworzenie i wdrażanie strategii e-marketingowej i e-PR.
-
Generowanie wartościowego ruchu.
-
Rekomendowanie i wdrażanie nowych narzędzi e-marketingowych.
-
Ocena skuteczności oraz optymalizacja budżetów, planów i działań promocyjnych i e-marketingowych.
-
Samodzielne, oraz we współpracy z firmami zewnętrznymi prowadzenie działań e-marketing i e-PR.
-
Znajomość obszaru e-commerce.
-
Doświadczenie w zakresie: SEO, Adwords, Google Search Console, marketing automation, remarketing, RTB, content marketing, e-PR, social media.
-
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii e-mailingowych, poparte sukcesami w rozbudowie wartościowej bazy.
-
Umiejętność radzenia sobie z zadaniami wykraczającymi poza standardowy zakres i procedury.
-
Dobra znajomość pakietu Office, Google Analytics, co najmniej jednego systemu CMS.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Umiejętność pracy z liczbami, wyciągania wniosków, rekomendowania rozwiązań.
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
-
Wykształcenie wyższe.
-
Znajomość branży materiałów budowlanych, e-commerce B2B, oraz znajomość html będą dodatkowymi atutami.
-
Udział w unikalnym na rynku projekcie e-commerce.
-
Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającym się obszarze biznesowym.
-
Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze.
-
Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów.
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji.
-
Możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
SIG Sp. z o.o.
30-644 Kraków
Dlaczego warto?
Jesteśmy częścią Grupy SIG. SIG działa w obszarze dystrybucji materiałów budowlanych. Międzynarodowy koncern SIG plc z siedzibą w Wielkiej Brytanii istnieje od 1956 roku i notowany jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa SIG obecna jest w 7krajach Europy, tworząc rozległą sieć oddziałów handlowych, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Beneluksie, Francji, Irlandii. Nasze działanie cechuje wielopłaszczyznowość: dostarczamy produkty zarówno do indywidualnych, jak i instytucjonalnych odbiorców. Od małych obiektów (np. budowa domów jednorodzinnych) po potężne inwestycje (hale sportowe, centra handlowe, lotniska).
Proces rekrutacyjny
- Krok Analiza nadesłanych aplikacji
- Krok Kontakt telefoniczny
- Krok Spotkanie rekrutacyjne