Jako światowy lider w dziedzinie technologii dla zastosowań kolejowych Bombardier Transportation posiada największą ofertę produktową w branży kolejowej i dostarcza innowacyjne wyroby oraz usługi, które wyznaczają nowe standardy w zakresie zrównoważonego transportu. Technologie Bombardier ECO4 oparte na czterech filarach – energii, wydajności, gospodarce i ekologii – są energooszczędne, chronią środowisko i pomagają w kompleksowy sposób zwiększyć efektywność ruchu pociągów. Centrala Bombardier Transportation mieści się w Berlinie, a Klienci firmy reprezentują bardzo zróżnicowane segmenty rynkowe. Wyroby i usługi firmy dostarczono do ponad 60 krajów, a ponad 100 000 pojazdów produkcji Bombardier jest obecnie eksploatowanych na całym świecie.
Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Głównym celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o usterkach, wstępna analiza zgłoszeń, zlecanie realizacji zleceń serwisowych oraz kontrola terminowości ich realizacji.
-
Wykształcenie średnie techniczne,
-
Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,
-
Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu (mile widziane),
-
Komunikatywność, dyscyplina, dobra organizacja pracy własnej,
-
Dobra znajomość MS Office,
-
Komunikatywna znajomość j. angielskiego,
-
Znajomość j. rosyjskiego (mile widziane),
-
Mile widziana znajomość branży kolejowej.
-
Udział w projektach mających na celu usprawnienie rozwiązań, z których codziennie korzystają miliony osób na całym świecie,
-
Pracę z wysokiej klasy specjalistami oraz aktywny wpływ na swój rozwój i plan szkoleń,
-
Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, plan prywatnej emerytury, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku letniego, karta Multisport).