Miejsce pracy: Warszawa Annopol
-
Rejestracja i koordynacja zamówień w systemie dystrybucyjnym;
-
Odpowiedzialność za terminowość dostaw do klientów zgodnie z ich zleceniami;
-
Planowanie transportu na podstawie przyjętych zleceń;
-
Współpraca z działami operacyjnymi: działem produkcji, technologii oraz działem sprzedaży przy realizacji procesu obsługi;
-
Bieżąca kontrola i aktualizacja lokalizacji taboru;
-
Wydawanie dyspozycji kierowcom floty własnej i przewoźnikom;
-
Sporządzanie dziennych raportów;
-
Rozliczanie pracy pomp do betonu i weryfikacja poprawności raportów pompowania;
-
Rozpatrywanie reklamacji.
- Doświadczenie w branży budowlanej mile widziane;
- Minimum wykształcenie średnie techniczne (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem);
- Znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta;
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office;
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Orientacja na klienta oraz umiejętność budowania relacji;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności analityczne;
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
- Dyspozycyjność.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i terminową wypłatę wynagrodzenia;
- Odpowiednie narzędzia pracy;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania