Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Kierownik ds. Ochrony Środowiska Poznań
Dyrektor Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego

Dyrektor Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego

Województwo Wielkopolskie z siedzibą Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
Poznań
praca stacjonarna
2045 dni temu
Ogłoszenie numer: 2503743, z dnia 2019-06-06

Województwo Wielkopolskie z siedzibą Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego

 

poszukuje kandydata na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

Dyrektor Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

wymiar etatu: 1

 

wykształcenie: wyższe

preferowane kierunki: architektura krajobrazu, biologia, etnologia, geologia, geografia, gospodarka przestrzenna, leśnictwo, ochrona dóbr kultury, ochrona środowiska, ogrodnictwo, rolnictwo lub turystyka i rekreacja

 

Zakres obowiązków:
  • kierowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego oraz reprezentowanie go na zewnątrz
  • współdziałanie z Zarządem Województwa Wielkopolskiego w realizacji zadań określonych Statutem i Regulaminem Organizacyjnym Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
  • współpraca z Komisjami Sejmiku Województwa Wielkopolskiego
  • nadzór i podejmowanie decyzji w sprawach związanych z działalnością Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w szczególności w zakresie:
    - ochrony przyrody, walorów krajobrazowych oraz wartości historycznych i kulturowych;
    - organizacji działalności edukacyjnej, turystycznej oraz rekreacyjnej;
    - współdziałania w zakresie ochrony przyrody z jednostkami organizacyjnymi oraz osobami prawnymi i fizycznymi;
    - składanie wniosków do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • dotyczących zagospodarowania przestrzennego obszarów wchodzących w skład
  • parku krajobrazowego.
  • nadzorowanie pod względem merytorycznym załatwiania spraw przez podległych pracowników i udzielanie im odpowiednich wytycznych w tym zakresie
  • kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy przez podległych pracowników, w szczególności nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań.
Wymagania niezbędne:
  • min. 5-letni staż pracy, w tym 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu:
    - ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa,
    - ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
    - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
    - ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
    - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
    - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
    - ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
  • umiejętność planowania i organizowania pracy zespołu
  • umiejętność zarządzania informacją
  • biegła obsługa komputera (pakiet Ms Office)
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i zaangażowanie
Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dbałość o wysoką jakość wykonywania zadań
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • wysoka kultura osobista
Informacje o warunkach i miejscu pracy:

 

Budynek nie posiada windy (wyposażony jest w platformę schodową), w znaczny sposób utrudniając dostęp do toalet osób z ograniczeniami ruchowymi. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wyjazdami służbowymi, wymagającą skupienia i dokładności.

 

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty:
  • CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy tj.: świadectwa pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, i/lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku.
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam  z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1260)
    „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
    zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1260)
    „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
    zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1260)
    „Posiadam obywatelstwo polskie"
    zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1260)
    Oświadczenia do druku – pobierz
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 z póź. zm. jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 

Podobne oferty