Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division / Support Staff of Director

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Wykonawczy

Instytut Allerhanda
Kraków
praca stacjonarna
3797 dni temu

Ogłoszenie numer: 401897, z dnia 2014-03-05

Instytut Allerhanda


Dyrektor Wykonawczy

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: IA/HR/2014.01/DW

 

Opis stanowiska

  • bieżące prowadzenie spraw Instytutu we wszystkich obszarach działalności;
  • inicjowanie i realizacja projektów, zarówno naukowych, jak i eventowych;
  • pozyskiwanie funduszy we współpracy z wewnętrznym bądź zewnętrznym fundraiserem;
  • budowanie kapitału żelaznego Instytutu;
  • dbałość o spójność i efektywność pracowników i jednostek administracyjnych Instytutu oraz współdecydowanie o sprawach kadrowych;
  • realizacja zleconych przez Zarząd bądź autorskich, zatwierdzonych przez Zarząd kluczowych projektów rozwojowych;
  • lewarowanie oddziaływania Instytutu przez kooperację z współpracownikami naukowymi i członkami Sekcji Naukowych Instytutu;
  • stała praca nad rozwojem strategii rozwoju Instytutu.

Usytuowanie w strukturze Instytutu

  • Dyrektorowi Wykonawczemu podlegają wszystkie jednostki i stanowiska administracyjne w Instytucie (zwierzchność służbowa) oraz wszelkie inne jednostki merytoryczne (koordynacja),
  • Dyrektor Wykonawczy podlega bezpośrednio Zarządowi Instytutu.

Wymagania

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w osiągnięciu postawionych celów strategicznych;
  • doświadczenia wskazujące na zdolność do rozwoju i implementacji innowacyjnego programu działalności Instytutu w zakresie badań, analiz, szkoleń, konferencji, działalności pro bono (public interest law) i działań społecznych (integracyjnych);
  • doświadczenia sukcesu w jednym z obszarów działalności Instytutu
  • zdolności do utrzymania i rozwijania komunikacji/porozumienia z partnerami Instytutu, naukowcami, wysokiej rangi urzędnikami i liderami biznesu (prawniczego i nie tylko);
  • znajomości zasad pozyskiwania funduszy i budżetowania;
  • doświadczenia pracy w zespole;
  • kompetencji w zakresie komunikacji oraz korespondencji oficjalnej i biznesowej;
  • biegłej znajomości języka angielskiego;
  • zaawansowanej znajomość obsługi aplikacji Office i podobnych programów komputerowych.

Profil kandydata:

 

Pożądane przymioty i profil osobowościowy:

  • samodzielność, innowacyjność, kreatywność,
  • rozwinięty zmysł menedżerski,
  • radość tworzenia projektów od podstaw oraz silna identyfikacja z dziełem,
  • preferencja dla zadaniowej organizacji pracy,
  • elastyczność w zakresie planowania obowiązków i obciążeń związanych z realizacją obowiązków zawodowych,
  • umiejętność inspirowania współpracowników nowymi pomysłami,
  • odpowiedzialność i wysokie standardy etyczne,
  • radość pracy w zespole, ze skłonnością do brania na siebie szczególnie odpowiedzialnych odcinków wspólnych projektów,
  • urok osobisty, nienaganne maniery i wrodzona bądź nabyta dyplomacja,
  • przywiązanie do wartości konserwatywno-liberalnych zwiększy szanse na dobre zrozumienie z Zarządem.

Pożądane kwalifikacje:

  • wyższe wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne,
  • znajomość języka niemieckiego i/lub innego języka obcego,
  • specjalizacja prawnicza w obszarze zbieżnym z podstawowymi obszarami badawczymi Instytutu, stopień naukowy,
  • doświadczenie pracy bądź studiów za granicą,
  • doświadczenie pracy w instytucji naukowej bądź NGO.

Oferujemy

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze, na umowę o pracę, bądź w innej formule uzgodnionej z kandydatem,
  • inspirujące, choć wymagające wysiłku wyzwania zawodowe,
  • twórczy ferment i bogate kontakty międzynarodowe,
  • pracę z właściwymi ludźmi, we właściwym miejscu, choć zapewne niekiedy o niewłaściwej porze.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division / Support Staff of Director

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...