Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Wykonawczy

Instytut Allerhanda
Kraków
praca stacjonarna
3913 dni temu

Ogłoszenie numer: 401897, z dnia 2014-03-05

Instytut Allerhanda


Dyrektor Wykonawczy

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: IA/HR/2014.01/DW

 

Opis stanowiska

  • bieżące prowadzenie spraw Instytutu we wszystkich obszarach działalności;
  • inicjowanie i realizacja projektów, zarówno naukowych, jak i eventowych;
  • pozyskiwanie funduszy we współpracy z wewnętrznym bądź zewnętrznym fundraiserem;
  • budowanie kapitału żelaznego Instytutu;
  • dbałość o spójność i efektywność pracowników i jednostek administracyjnych Instytutu oraz współdecydowanie o sprawach kadrowych;
  • realizacja zleconych przez Zarząd bądź autorskich, zatwierdzonych przez Zarząd kluczowych projektów rozwojowych;
  • lewarowanie oddziaływania Instytutu przez kooperację z współpracownikami naukowymi i członkami Sekcji Naukowych Instytutu;
  • stała praca nad rozwojem strategii rozwoju Instytutu.

Usytuowanie w strukturze Instytutu

  • Dyrektorowi Wykonawczemu podlegają wszystkie jednostki i stanowiska administracyjne w Instytucie (zwierzchność służbowa) oraz wszelkie inne jednostki merytoryczne (koordynacja),
  • Dyrektor Wykonawczy podlega bezpośrednio Zarządowi Instytutu.

Wymagania

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w osiągnięciu postawionych celów strategicznych;
  • doświadczenia wskazujące na zdolność do rozwoju i implementacji innowacyjnego programu działalności Instytutu w zakresie badań, analiz, szkoleń, konferencji, działalności pro bono (public interest law) i działań społecznych (integracyjnych);
  • doświadczenia sukcesu w jednym z obszarów działalności Instytutu
  • zdolności do utrzymania i rozwijania komunikacji/porozumienia z partnerami Instytutu, naukowcami, wysokiej rangi urzędnikami i liderami biznesu (prawniczego i nie tylko);
  • znajomości zasad pozyskiwania funduszy i budżetowania;
  • doświadczenia pracy w zespole;
  • kompetencji w zakresie komunikacji oraz korespondencji oficjalnej i biznesowej;
  • biegłej znajomości języka angielskiego;
  • zaawansowanej znajomość obsługi aplikacji Office i podobnych programów komputerowych.

Profil kandydata:

 

Pożądane przymioty i profil osobowościowy:

  • samodzielność, innowacyjność, kreatywność,
  • rozwinięty zmysł menedżerski,
  • radość tworzenia projektów od podstaw oraz silna identyfikacja z dziełem,
  • preferencja dla zadaniowej organizacji pracy,
  • elastyczność w zakresie planowania obowiązków i obciążeń związanych z realizacją obowiązków zawodowych,
  • umiejętność inspirowania współpracowników nowymi pomysłami,
  • odpowiedzialność i wysokie standardy etyczne,
  • radość pracy w zespole, ze skłonnością do brania na siebie szczególnie odpowiedzialnych odcinków wspólnych projektów,
  • urok osobisty, nienaganne maniery i wrodzona bądź nabyta dyplomacja,
  • przywiązanie do wartości konserwatywno-liberalnych zwiększy szanse na dobre zrozumienie z Zarządem.

Pożądane kwalifikacje:

  • wyższe wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne,
  • znajomość języka niemieckiego i/lub innego języka obcego,
  • specjalizacja prawnicza w obszarze zbieżnym z podstawowymi obszarami badawczymi Instytutu, stopień naukowy,
  • doświadczenie pracy bądź studiów za granicą,
  • doświadczenie pracy w instytucji naukowej bądź NGO.

Oferujemy

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze, na umowę o pracę, bądź w innej formule uzgodnionej z kandydatem,
  • inspirujące, choć wymagające wysiłku wyzwania zawodowe,
  • twórczy ferment i bogate kontakty międzynarodowe,
  • pracę z właściwymi ludźmi, we właściwym miejscu, choć zapewne niekiedy o niewłaściwej porze.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...