Dyrektor wydziału

Kuratorium Oświaty w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
5 dni temu
Kuratorium Oświaty w Kielcach
Świętokrzyski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor wydziału
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 140511

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, jak i poza nią, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.


Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki, niszczarka dokumentów, skaner.

Zakres zadań

  • Koordynuje i nadzoruje działania pracowników w celu sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej.
  • Koordynuje i nadzoruje prowadzenie spraw dotyczących prowadzenia baz danych oświatowych w Systemie Informacji Oświatowej oraz obsługi serwisu internetowego kuratorium w zakresie administrowania.
  • Koordynuje współpracę wydziału z pozostałymi komórkami organizacyjnymi jednostki w celu sprawnego przepływu informacji i realizacji zadań wynikających z potrzeb urzędu.
  • Nadzoruje prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą archiwum zakładowego.
  • Koordynuje i nadzoruje prowadzenie spraw związanych z nagrodami i odznaczeniami nauczycieli.
  • Nadzoruje i koordynuje działania pracowników w celu sprawnej organizacji i obsługi spotkań, narad i uroczystości okolicznościowych wynikających z zadań realizowanych przez Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym na stanowisku kierowniczym 3 lata
  • Umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Znajomość pakietu MS Office m.in. Word, Power Point, Excel.
  • Umiejętność tworzenia warunków do partycypacji i podejmowania kluczowych decyzji.
  • Komunikatywność - skuteczne komunikowanie się z innymi w celu budowania porozumienia i utrzymywania relacji. Umiejętność słuchania i dawania konstruktywnych informacji zwrotnych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność wdrażania strategii przywództwa - planowania i realizowania celów instytucji, delegowania uprawnień i dzielenia się odpowiedzialnością.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie administracji lub zarządzania.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Curriculum Vitae – zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie kandydata o treści: "Oświadczam, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów". Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie kandydata o treści: "Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które wykraczają poza zakres przewidziany w przepisach prawa, a także danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO a przekazanych Kuratorium Oświaty w Kielcach, w dokumentach dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. "a" RODO".
  • Oświadczenie kandydata o treści: "Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych w celach rekrutacji".
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonych studiów podyplomowych lub kursu kwalifikacyjnego w zakresie administracji lub zarządzania.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-02 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1. Administratorem danych osobowych jest Świętokrzyski Kurator Oświaty, z którym można się skontaktować w formie pisemnej na adres: al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: kurator@kuratorium.kielce.pl lub elektronicznie za pośrednictwem ePUAP na adres: /xux6rv606y/SkrytkaESP oraz telefonicznie: (41) 342-16-34.


2. Kurator Oświaty powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w formie pisemnej na adres: Kuratorium Oświaty w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e mail: al-rodo15@wp.pl.


3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


Podstawa przetwarzania Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w związku z realizacją:


· art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,


· ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,


· ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,


· oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO.


4. Informacje o odbiorcach danych: Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.


5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Kurator Oświaty ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6. Uprawnienia:


1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,


3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,


4) prawo do usunięcia danych osobowych,


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,


5) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Menedżer / Menedżerka Wydziału Data Science

    mBank S.A.   Łódź    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    okalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo z domu i z łódzkiego biura przy ul. Kilińskiego 74 forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełny etat zespół / dział: Departament Kampanii Bezpośrednich​ w Pionie Bankowości Detalicznej Jesteśmy kilkuosobowym zespołem data science,...
  • Menedżer / Menedżerka Wydziału Data Science

    mBank S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    okalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo z domu i z łódzkiego biura przy ul. Kilińskiego 74 forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełny etat zespół / dział: Departament Kampanii Bezpośrednich​ w Pionie Bankowości Detalicznej Jesteśmy kilkuosobowym zespołem data science,...
  • Kierownik Wydziału Produkcji / Zastępca

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Organizowanie zadań produkcyjnych na stanowiskach obróbki skrawaniem, stanowiskach ślusarskich i spawalniczych; Kierowanie procesem produkcyjnym, nadzorowanie wykonywanych na wydziale operacji technologicznych, Monitorowanie i nadzorowanie prawidłowości przebiegu procesu...
  • Mistrz Utrzymania Ruchu Wydziału Węglowni

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    zarządzanie i organizacja pracy działu utrzymania ruchu na Wydziale Węglowni, nadzór nad pracą podległego zespołu, zapewnienie ciągłości pracy urządzeń, tworzenie i nadzorowanie realizacji planów przeglądów prewencyjnych, analiza przyczyn awarii i wprowadzanie działań naprawczych,...
  • Kierownik Wydziału Koordynacji Technicznej

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Nadzorowanie realizacji zadań przyporządkowanych Wydziałowi Koordynacji Technicznej, w szczególności: Kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach. Koordynowanie i realizacja w trybie przetargowym zamówień usług lub dostaw na potrzeby...