Świętokrzyski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu, jak i poza nią, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki, niszczarka dokumentów, skaner.
Zakres zadań
- Koordynuje i nadzoruje działania pracowników w celu sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej.
- Koordynuje i nadzoruje prowadzenie spraw dotyczących prowadzenia baz danych oświatowych w Systemie Informacji Oświatowej oraz obsługi serwisu internetowego kuratorium w zakresie administrowania.
- Koordynuje współpracę wydziału z pozostałymi komórkami organizacyjnymi jednostki w celu sprawnego przepływu informacji i realizacji zadań wynikających z potrzeb urzędu.
- Nadzoruje prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą archiwum zakładowego.
- Koordynuje i nadzoruje prowadzenie spraw związanych z nagrodami i odznaczeniami nauczycieli.
- Nadzoruje i koordynuje działania pracowników w celu sprawnej organizacji i obsługi spotkań, narad i uroczystości okolicznościowych wynikających z zadań realizowanych przez Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym na stanowisku kierowniczym 3 lata
- Umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Znajomość pakietu MS Office m.in. Word, Power Point, Excel.
- Umiejętność tworzenia warunków do partycypacji i podejmowania kluczowych decyzji.
- Komunikatywność - skuteczne komunikowanie się z innymi w celu budowania porozumienia i utrzymywania relacji. Umiejętność słuchania i dawania konstruktywnych informacji zwrotnych.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Umiejętność wdrażania strategii przywództwa - planowania i realizowania celów instytucji, delegowania uprawnień i dzielenia się odpowiedzialnością.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie administracji lub zarządzania.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Curriculum Vitae – zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
- Oświadczenie kandydata o treści: "Oświadczam, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów". Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie kandydata o treści: "Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które wykraczają poza zakres przewidziany w przepisach prawa, a także danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO a przekazanych Kuratorium Oświaty w Kielcach, w dokumentach dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. "a" RODO".
- Oświadczenie kandydata o treści: "Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych w celach rekrutacji".
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonych studiów podyplomowych lub kursu kwalifikacyjnego w zakresie administracji lub zarządzania.Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-02 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Kuratorium Oświaty w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
1. Administratorem danych osobowych jest Świętokrzyski Kurator Oświaty, z którym można się skontaktować w formie pisemnej na adres: al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: kurator@kuratorium.kielce.pl lub elektronicznie za pośrednictwem ePUAP na adres: /xux6rv606y/SkrytkaESP oraz telefonicznie: (41) 342-16-34.
2. Kurator Oświaty powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w formie pisemnej na adres: Kuratorium Oświaty w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e mail: al-rodo15@wp.pl.
3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Podstawa przetwarzania Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w związku z realizacją:
· art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
· ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
· ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
· oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO.
4. Informacje o odbiorcach danych: Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.
5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Kurator Oświaty ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
6. Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) prawo do usunięcia danych osobowych,
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
5) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego.