Podkarpacki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
W siedzibie urzędu pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie urzędu oraz poza nim. Większość czynności na terenie urzędu jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Stanowisko pracy w urzędzie zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Pomieszczenia biurowe znajdują się na 1 piętrze. Budynek posiada windę, pomieszczenia sanitarno-higieniczne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- organizuje i planuje pracę Wydziału Administracyjnego, zgodnie z celami i zadaniami przypisanymi Wydziałowi w § 25 Regulaminu Kuratorium Oświaty w Rzeszowie, patrz strona: www.ko.rzeszow.pl/bip
- na bieżąco kontroluje i ocenia pracę podległych pracowników,
- opracowuje projekty wewnętrznych aktów prawnych,
- nadzoruje prawidłową gospodarkę środkami materialnymi wykorzystywanymi do realizacji zadań wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja lub prawodoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
- Koncepcja pracy dyrektora wydziału i funkcjonowania wydziału
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość przepisów ustawy Prawo oświatowe
- Znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela
- Znajomość przepisów ustawy Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe
- Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy kodeks pracy
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował , nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Oświadczenie to składają kandydaci urodzeni przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Duża motywacja do pracy
- Wysoka kultura osobista