Dyrektor Wydziału Promocji i Informacji
Miejsce pracy: Olsztyn, Plac Jana Pawła II 1
LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW
1PODSTAWOWE OBOWIĄZKI
Do podstawowych zadań należeć będzie:
- Zarządzanie Wydziałem Promocji i Informacji – organizowanie pracy wydziału zapewniającej skuteczne osiąganie założonych celów.
- Kształtowanie polityki informacyjnej, promocyjnej oraz wizerunkowej Miasta.
- Nadzorowanie, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych w zgodzie ze Strategią Promocji.
- Budowanie wizerunku Olsztyna na arenie krajowej i międzynarodowej.
- Koordynowanie działań informacyjnych i medialnych.
- Zarządzanie kontaktami z mediami, nadzorowanie obecności Miasta w mediach społecznościowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi – współpraca z instytucjami, przedsiębiorstwami, organizacjami i miastami partnerskimi w celu realizacji wspólnych projektów oraz działań promocyjnych.
- Zarządzanie projektami z zakresu aktywizacji społecznej.
- Wspieranie działań związanych z estetyką miasta, ze szczególnym uwzględnieniem Śródmieścia i Starego Miasta.
- Analizowanie efektywności działań promocyjnych – monitorowanie i ewaluacja skuteczności działań marketingowych oraz realizowanych projektów promocyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub zarządzania lub public relations lub politologii lub socjologii lub ekonomii,
- co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu marketingu,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi marketingowych,
- znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu terytorialnego,
- znajomość ustaw:
- o finansach publicznych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o prawach autorskich i pokrewnych,
- prawo zamówień publicznych,
- o ochronie danych osobowych,
- prawo prasowe.
KWALIFIKACJE DODATKOWE
- studia podyplomowe z zakresu marketingu lub komunikacji społecznej lub public relations,
- doświadczenie w pracy z mediami oraz w organizacji wydarzeń publicznych i kampanii informacyjnych,
- znajomość zagadnień związanych z budowaniem marki miasta,
- znajomość języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym.
UMIEJĘTNOŚCI
- zarządzanie jakością realizowanych zadań,
- myślenie strategiczne w zarządzanym obszarze,
- zdolności analityczne,
- zdolność kreowania nowych rozwiązań,
- zarządzanie zespołem,
- zarządzanie informacją,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- list motywacyjny,
- CV,
- skan lub zdjęcie dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu marketingu,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy, w tym na stanowisku kierowniczym (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu),
- skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).