Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Wydziału Promocji i Informacji

Prezydent Olsztyna
Olsztyn, Plac Jana Pawła II 1
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
38 dni temu
Dyrektor Wydziału Promocji i Informacji
Miejsce pracy: Olsztyn, Plac Jana Pawła II 1
LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW
1

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie Wydziałem Promocji i Informacji – organizowanie pracy wydziału zapewniającej skuteczne osiąganie założonych celów.
  • Kształtowanie polityki informacyjnej, promocyjnej oraz wizerunkowej Miasta.
  • Nadzorowanie, kreowanie i wdrażanie kampanii marketingowych w zgodzie ze Strategią Promocji.
  • Budowanie wizerunku Olsztyna na arenie krajowej i międzynarodowej.
  • Koordynowanie działań informacyjnych i medialnych.
  • Zarządzanie kontaktami z mediami, nadzorowanie obecności Miasta w mediach społecznościowych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi – współpraca z instytucjami, przedsiębiorstwami, organizacjami i miastami partnerskimi w celu realizacji wspólnych projektów oraz działań promocyjnych.
  • Zarządzanie projektami z zakresu aktywizacji społecznej.
  • Wspieranie działań związanych z estetyką miasta, ze szczególnym uwzględnieniem Śródmieścia i Starego Miasta.
  • Analizowanie efektywności działań promocyjnych – monitorowanie i ewaluacja skuteczności działań marketingowych oraz realizowanych projektów promocyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub zarządzania lub public relations lub politologii lub socjologii lub ekonomii,
  • co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu marketingu,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi marketingowych,
  • znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu terytorialnego,
  • znajomość ustaw:
    • o finansach publicznych,
    • o dostępie do informacji publicznej,
    • o prawach autorskich i pokrewnych,
    • prawo zamówień publicznych,
    • o ochronie danych osobowych,
    • prawo prasowe.
KWALIFIKACJE DODATKOWE
  • studia podyplomowe z zakresu marketingu lub komunikacji społecznej lub public relations,
  • doświadczenie w pracy z mediami oraz w organizacji wydarzeń publicznych i kampanii informacyjnych,
  • znajomość zagadnień związanych z budowaniem marki miasta,
  • znajomość języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym.
UMIEJĘTNOŚCI
  • zarządzanie jakością realizowanych zadań,
  • myślenie strategiczne w zarządzanym obszarze,
  • zdolności analityczne,
  • zdolność kreowania nowych rozwiązań,
  • zarządzanie zespołem,
  • zarządzanie informacją,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
  • list motywacyjny,
  • CV,
  • skan lub zdjęcie dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu marketingu,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy, w tym na stanowisku kierowniczym (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu),
  • skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).