Ogłoszenie numer: 1949867, z dnia 2018-04-25
ASB Sp. z o.o. Sp.K.
Firma deweloperska z zagranicznym kapitałem, działająca w krajach Europy środkowej i wschodniej (w tym w Polsce) specjalizująca się w sektorze obiektów komercyjnych (obiekty handlowe) poszukuje doświadczonej, odpowiedzialnej i dyspozycyjnej osoby na stanowisko Dyrektora Technicznego.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie bezpośrednio za realizację inwestycji komercyjnych na terenie całej Polski oraz pośrednio za rozwój polskiego oddziału firmy.
Dyrektor Techniczny
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- wsparcie Zarządu w podejmowaniu kluczowych dla spółki decyzji związanych z zakupem nieruchomości, poprzez analizę lokalizacji i możliwości jej zabudowy oraz kontrolę jej stanu formalno-prawnego
- wsparcie Zarządu w podejmowaniu decyzji związanych z rozwojem firmy
- wsparcie Zarządu w ekspansji, poszukiwaniu nowych lokalizacji pod realizację celów inwestycyjnych
- opracowanie strategii dla zrealizowania przyjętych planów rocznych
- uruchamianie i koordynowanie przetargów i konkursów ofert
- czynny udział w komercjalizacji w zakresie technicznym i realizacji
- tworzenie koncepcji nowych inwestycji, optymalizacja zaproponowanych rozwiązań
- opracowanie budżetu i harmonogramu inwestycji oraz ich wdrażanie na etapie realizacji
- pozyskiwanie dysponowania nieruchomościami pobocznymi niezbędnymi do zrealizowania inwestycji właściwej
- pozyskiwanie i ustanawianie służebności gruntowych, przesyłowych, porozumień itd.
- opracowanie lub analiza treści umów (kupna/sprzedaży, służebności, przyłączeniowych, wykonawczych itd.)
- współpraca z Samorządami, Gestorami itd.
- koordynacja i odpowiedzialność za działania Kierowników Projektów i podległego zespołu, w tym m.in.:
- pozyskania DWZiZ oraz innych pozwoleń administracyjno-budowlanych
- opracowanie harmonogramów oraz kalkulacja budżetów inwestycji
- realizację zawartych umów i uzgodnień
- terminową realizację projektów i budów
- odpowiedzialność za utrzymanie terminów, kosztów i standardów realizacji
- organizacja pracy zespołu, koordynowanie i zapewnianie prawidłowej działalności kontrahentów
- kontrola działań Zarządców Nieruchomości przy istniejących obiektach, zapewnienie sprawnego funkcjonowania i eksploatacji budynków
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
- sprawne posługiwanie się aktami prawnymi (w tym Prawo Budowlane, KC, KPA itd.)
- samodzielność, kreatywność, elastyczność, zdecydowanie i efektywność w działaniu
- umiejętność prowadzenia negocjacji, radzenia sobie ze stresem i presją czasu
- doskonałe umiejętności budowania relacji interpersonalnych oraz delegowania zadań
- wysoka kultura osobista
- czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do pokonywania długich tras
- znajomość MS Office min. na poziomie średniozaawansowanym, mile widziana znajomość środowisk CAD
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- duża samodzielność w wykonywaniu obowiązków
- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.