Click-Pack, to polski i uznany producent wysokiej jakości opakowań, kubków, misek, pokrywek z papieru oraz plastiku. Aktualnie zatrudniamy ok. 140 osób i jesteśmy w stanie wyprodukować nawet 5mln produktów dziennie. Przed nami kolejne wyzwania w zdobywaniu rynków i klientów.
Czekamy na Twoją aplikację, jeśli potrafisz sprawić, aby Klienci, rośli razem z nami.
Dyrektor Sprzedaży ds. rozwoju struktury sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DS02_2023_0515
Warszawa/ Kałuszyn, k. Mińsk Maz.
DS02_2023_0515
Twoim celem będzie zbudowanie skutecznego i najlepszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta, w tym:
- Odpowiedzialność, za opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii wzrostu biznesu, tj. spójnego planu sprzedaży, dystrybucji i komunikacji B2B.
- Kreowanie oraz rozwój wartości oferty dla naszych klientów.
- Zarządzanie i optymalizacja struktury, systemu oraz procesów CRM.
- Rekrutacja.
- Rozwój odpowiednich narzędzi zarówno off-line, jak i on-line.
- Rozwój relacji z kluczowymi klientami na rynku polskim oraz międzynarodowym.
Poszukujemy skutecznego eksperta:
- Do budowania efektywnych struktur sprzedaży i obsługi klientów; pozyskiwania nowego biznesu; organizacji dystrybucji; zarządzania obsługą sieci detalicznych
- Oczekujemy, doświadczenia na podobnym stanowisku – min. 5 lat, z udokumentowanymi sukcesami
- Zdolności analityczne, organizacyjne i negocjacyjne
- Dyspozycyjność, zaangażowanie i identyfikacja z celami firmy.
- Zdolności i kompetencje MSA (Marketing and Sales Alignment)
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego. Znajomość innych języków obcych, będzie dodatkowym atutem.
- Pozytywne i konstruktywne nastawienie.
Oferujemy, wszystko co potrzeba do realizacji ustalonych zadań, m.in.:
- Samodzielne stanowisko z wieloma ciekawymi wyzwaniami - u nas nie ma nudy, jest za to wiele możliwości, wdrożeń oraz akcja.
- Adekwatne wynagrodzenie, wsparte systemem premiowym - udział w sukcesach firmy.
- Płaska struktura, szybkie decyzje i wsparcie doświadczonego zespołu, na każdym etapie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Nieformalne i nieszablonowe podejście do spraw zawodowych jak i prywatnych – realizujemy zadania biznesowe, ale jednocześnie rozumiemy, że wszyscy jesteśmy ludźmi.
- Potrzebne narzędzia, w tym: samochód, laptop, smartfon, system CRM
- Dobrą atmosferę w pracy, w doświadczonym, konstruktywnym i zgranym zespole
- W pełni wyposażone biuro (bez korków, z dużą ilością zieleni za oknem)
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Rewelacyjną kawę, owocowe poniedziałki, regenerujące piątki oraz spotkania integracyjne
Oferowane benefity:
- Spotkania integracyjne
- Karnety na posiłki
- Kawa / herbata
- Parking dla pracowników
- Inicjatywy dobroczynne
- Owoce
- Elastyczny czas pracy
- Firmowa drużyna sportowa
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
- Brak dress code’u