PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizowanie strategii inwestycyjnej w podległym regionie w warunkach znacznej swobody decyzyjnej i dużej niezależności,
- zapewnienie przestrzegania przepisów i procedur związanych z realizacją projektów,
w tym w zakresie warunków kontraktowych FIDIC, budownictwa, zamówień publicznych, zarządzania projektami, - zapewnienie dokumentacji dla przygotowania inwestycji oraz prowadzenie procedur przetargowych zgodnie z kompetencjami dla projektów inwestycyjnych o znacznej wartości,
- skuteczne prowadzenie przez podległy zespół i terminowe zamykanie zatwierdzonych do realizacji projektów inwestycyjnych,
- tworzenie warunków do prawidłowej realizacji procesu inwestycyjnego,
- wykonywanie funkcji inwestora w imieniu firmy będącej beneficjentem środków unijnych oraz zapewnienie nadzoru inwestorskiego,
- współpraca z organami administracji publicznej oraz z zarządcami infrastruktury komunikacyjnej w zakresie realizowanych inwestycji,
- współpraca z bezpośrednim przełożonym oraz Zarządem Spółki w zakresie ustalania priorytetów, rozwiązywania problemów mogących hamować proces inwestycyjny, uzyskiwania akceptacji dla planowanych wydatków kapitałowych na przyjęte projekty inwestycyjne,
- nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane budownictwo,
- 7 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych, odpowiedzialnych za realizację dużych projektów infrastrukturalnych (preferowane budownictwo liniowe),
- 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu dużymi zespołami (ponad 100 pracowników), w skład którego wchodzili kierownicy kontraktów, dyrektorzy projektów oraz pracownicy funkcji wspomagających,
- wiedza z zakresu: warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, metodyki zarządzania projektami,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość MS Office i MS Project
na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym, - umiejętności komunikacyjne i analityczne,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
- dojrzałość menedżerska.
Mile widziane kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane,
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w firmie z wieloletnią tradycją,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (m.in. karta Fitprofit, możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowotnego na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do wczasów oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych).
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.