- Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie)
- Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem
- Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych
- Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi
- Zapewnienie realizacji celów biznesowych i strategii firmy
- Planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu w rozproszonej strukturze
- Rozwój kompetencji podległego zespołu, rekrutacja pracowników
- Monitorowanie rynku, analiza konkurencji oraz potrzeb Klientów
- Promowanie innowacji w usługach czystości i wdrażanie nowych rozwiązań
- Minimum 4 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętności analizowania danych, myślenia strategicznego i planowania
- Wysokorozwiniętych kompetencji komunikacyjnych, skuteczności w działaniu
- Dobrej znajomości pakietu MS Office
- Czynnego prawa jazy kat. B.
- Znajomości angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość rynku FM – będzie dodatkowym atutem
- Umowa o pracę, zadaniowy zakres obowiązków
- Niezbędne narzędzia pracy
- Motywujący system wynagrodzeń
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Samodzielną pracę w środowisku międzynarodowym, w przyjaznej atmosferze
- Pakiet benefitów dla Ciebie i najbliższych: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe itp.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.