Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Białystok Dyrektor Regionalny Białystok
Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
Białystok
dyrektor
praca stacjonarna
rekrutacja online
1169 dni temu

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży
Miejsce pracy: Białystok
Zadania Dyrektora
  • Zarządzanie Regionalnym Centrum Sprzedaży (RCS) oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników;
  • Odpowiedzialność za osiąganie celów sprzedażowych podległego RCS
  • Kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej w podległym obszarze geograficznym przy uwzględnianiu cross sellingu produktów KIR;
  • Budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych w tym pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi partnerami w zakresie oferowania produktów KIR;
  • Organizacja i nadzór nad bezpośrednią obsługą Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
  • Organizacja i nadzór nad procesami realizowanymi w RCS tj. przygotowanie zestawów certyfikatów Szafir, wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir, zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z sprzedażą i obsługą Klienta, w tym pełna obsługa i weryfikacja dokumentów Klientów oraz ich archiwizacja, dostarczanie certyfikatów do klientów w podległym obszarze geograficznym;
  • Współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie zawartych umów;
  • Utrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży);
  • Prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i wsparcie w tym zakresie podległego zespołu sprzedażowego, sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR;
  • Zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta.
  • Raporty i analizy.
Wymagania dla Dyrektora
  • wiedza i doświadczenie z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (min 3 lata) – mile widziane w sektorze finansowym;
  • wykształcenie wyższe;
  • przedsiębiorczość oraz nastawienie na wyniki;
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami;
  • umiejętności i doświadczenie negocjacyjne;
  • duża komunikatywność, inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania;
  • dokładność i umiejętność pracy z zgodnie z procedurami;
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, krytyczne myślenie;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość języka angielskiego (mile widziana).