KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży
Miejsce pracy: Białystok
Zadania Dyrektora
- Zarządzanie Regionalnym Centrum Sprzedaży (RCS) oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników;
- Odpowiedzialność za osiąganie celów sprzedażowych podległego RCS
- Kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej w podległym obszarze geograficznym przy uwzględnianiu cross sellingu produktów KIR;
- Budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych w tym pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi partnerami w zakresie oferowania produktów KIR;
- Organizacja i nadzór nad bezpośrednią obsługą Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
- Organizacja i nadzór nad procesami realizowanymi w RCS tj. przygotowanie zestawów certyfikatów Szafir, wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir, zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z sprzedażą i obsługą Klienta, w tym pełna obsługa i weryfikacja dokumentów Klientów oraz ich archiwizacja, dostarczanie certyfikatów do klientów w podległym obszarze geograficznym;
- Współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie zawartych umów;
- Utrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży);
- Prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i wsparcie w tym zakresie podległego zespołu sprzedażowego, sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR;
- Zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta.
- Raporty i analizy.
Wymagania dla Dyrektora
- wiedza i doświadczenie z zakresu sprzedaży i obsługi klienta (min 3 lata) – mile widziane w sektorze finansowym;
- wykształcenie wyższe;
- przedsiębiorczość oraz nastawienie na wyniki;
- umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami;
- umiejętności i doświadczenie negocjacyjne;
- duża komunikatywność, inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania;
- dokładność i umiejętność pracy z zgodnie z procedurami;
- umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, krytyczne myślenie;
- znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość języka angielskiego (mile widziana).