Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Dyrektor Regionalny Katowice
Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
Katowice
dyrektor
praca stacjonarna
rekrutacja online
1067 dni temu

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania Dyrektora
  • Zarządzanie Regionalnym Centrum Sprzedaży i podległym zespołem;
  • Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży podległego RCS;
  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w podległym obszarze geograficznym przy uwzględnianiu cross sellingu produktów KIR;
  • Pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi partnerami w zakresie oferowania produktów KIR
  • Organizacja i nadzór nad bezpośrednią obsługą Klienta w Oddziale w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
  • Organizacja i nadzór nad procesami realizowanymi w RCS tj. przygotowanie zestawów certyfikatów Szafir, wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir, pełna obsługa i weryfikacja dokumentów Klientów oraz ich archiwizacja, obsługa finansowo-księgowa Klienta, dostarczanie certyfikatów do klientów na terenie woj. śląskiego i opolskiego;
  • Współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie zawartych umów;
  • Utrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży);
  • Prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i nadzorowanie w tym zakresie podległy personel, sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR;
  • Zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta;
  • Realizacja raportów i analiz.
Wymagania dla Dyrektora
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta (min 3 lata) – mile widziane w sektorze finansowym;
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami;
  • komunikatywność, otwartość, pozytywne nastawienie;
  • nastawienie na wyniki i umiejętność zarządzania pracą własną i zespołu;
  • umiejętność pracy z zgodnie z procedurami;
  • dynamika i szybkie tempo pracy;
  • systematyczności, wytrwałość w działaniu;
  • konsekwencja w egzekwowaniu ustaleń z Klientami, podwładnymi i współpracownikami;
  • jakość i profesjonalizm w pracy;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość j. angielskiego (mile widziana).