KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania Dyrektora
- Zarządzanie Regionalnym Centrum Sprzedaży i podległym zespołem;
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży podległego RCS;
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w podległym obszarze geograficznym przy uwzględnianiu cross sellingu produktów KIR;
- Pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi partnerami w zakresie oferowania produktów KIR
- Organizacja i nadzór nad bezpośrednią obsługą Klienta w Oddziale w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
- Organizacja i nadzór nad procesami realizowanymi w RCS tj. przygotowanie zestawów certyfikatów Szafir, wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir, pełna obsługa i weryfikacja dokumentów Klientów oraz ich archiwizacja, obsługa finansowo-księgowa Klienta, dostarczanie certyfikatów do klientów na terenie woj. śląskiego i opolskiego;
- Współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie zawartych umów;
- Utrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży);
- Prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i nadzorowanie w tym zakresie podległy personel, sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR;
- Zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta;
- Realizacja raportów i analiz.
Wymagania dla Dyrektora
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta (min 3 lata) – mile widziane w sektorze finansowym;
- umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami;
- komunikatywność, otwartość, pozytywne nastawienie;
- nastawienie na wyniki i umiejętność zarządzania pracą własną i zespołu;
- umiejętność pracy z zgodnie z procedurami;
- dynamika i szybkie tempo pracy;
- systematyczności, wytrwałość w działaniu;
- konsekwencja w egzekwowaniu ustaleń z Klientami, podwładnymi i współpracownikami;
- jakość i profesjonalizm w pracy;
- znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość j. angielskiego (mile widziana).