Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Dyrektor Projektu Unijnego
Sosnowiec
Numer referencyjny:
WZ/IR/60/09/21
WZ/IR/60/09/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna na nadzór i zarządzanie projektami:
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w formule „Projektuj i Buduj” dla zadania pn. LOT A - Prace na linii kolejowej 131 na odcinku Chorzów Batory (km 5,900) – Nakło Śląskie (km 29,000),
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. LOT B - Prace na linii kolejowej 131 na odcinku Nakło Śląskie (km 29,000) - Kalina (km 66,800),
- Prace na liniach kolejowych nr 140, 148, 157, 159, 173, 689 i 691 na odcinku Chybie - Żory - Rybnik - Nędza/Turze, zakończony rzeczowo.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynowanie pracy zespołu projektowego oraz współpraca z innymi komórkami w zakresie realizacji projektów,
- monitorowanie i raportowanie przebiegu projektu i wyznaczonych zadań,
- koordynacja i nadzór nad pozyskiwaniem decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji projektu,
- nadzorowanie opracowywania projektów uchwał i wniosków dotyczących projektu oraz opisu przedmiotu zamówienia niezbędnego do wdrożenia procedury przetargowej,
- nadzór nad sporządzaniem harmonogramów przetargów, robót oraz zamknięć torowych oraz rzeczowo-finansowych,
- nadzór nad kwalifikowalnością wydatków ponoszonych w ramach projektu dla zapewnienia prawidłowego finansowania projektu oraz akceptacja dokumentów dotyczących płatności dla Wykonawców.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 10 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z inwestycjami oraz 5 lat na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem, mile widziane doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi
- wiedza z zakresu warunków kontraktowych FIDIC, budownictwa, zamówień publicznych, zarządzania projektami,
- znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- umiejętność zarządzania zespołem, współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.