Ogłoszenie numer: 1793066, z dnia 2017-09-22
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - DoubleTree by Hilton oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Dyrektor Operacyjny
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Koordynowanie i utrzymanie w imieniu pracodawcy relacji z reprezentantami Sieci Hilton Worlwide
- Koordynowanie działań personelu obydwu hoteli na wszystkich poziomach działów operacyjnych
- Bezpośrednie tworzenie i wdrażanie strategii mających na celu zapewnienie stałego poziomu satysfakcji Gości, wzrostu przychodów oraz poziomu opłacalności działalności zgodnie z budżetem operacyjnym zawierającym cele sprzedażowe i system śledzenia osiągnięć dla Net Operating Profit hoteli
- Zapewnienie najwyższego poziomu zadowolenia Gości poprzez utrzymania korporacyjnych standardów Sieci Hilton dotyczących jakości obsługi gości w zakresie marki: DoubleTree oraz Hampton by Hilton
- Utrzymanie wyników inspekcji SALT oraz Audytu sieci na poziomie powyżej 92%, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby opracowanie planu działań i kontroli jego realizacji w celu poprawy poziomu zadowolenia Gości
- Prognoza wydatków w stosunku do prognozowanej sprzedaży, które umożliwiają reagowanie na zmiany w biznesie
- Uczestniczenie w tworzeniu rocznego budżetu operacyjnego Hoteli
- Wdrożenie procedur zapewniających sprawne działanie obydwu hoteli
- Wsparcie w zarządzaniem ryzykiem biznesowym hoteli
- Coroczna ocena podległych pracowników wraz z jasnym planem rozwoju
- Uczestniczenie i utrzymanie efektywnych i przyjaznych relacji wśród personelu, w tym prowadzenie otwartej komunikacji z pracownikami, pełnienie funkcji mentora, trenera, koordynatora szkoleń i doradcy dla dyrektorów działów, kierowników oraz pracowników wszystkich departamentów
- Praktykowanie procedur awaryjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony gości, pracowników oraz mienia właściciela
Wymagania
- Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku operacyjnym
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Umiejętności obsługi komputera
- Biegłej znajomości systemu PMS
- Umiejętności pracy w zespole, umiejętności budowania zespołu oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Zdyscyplinowania na stanowisku pracy oraz współpracy z innymi działami
- Umiejętności budowania doskonałych relacji z Gośćmi hotelu
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia sieciowe
- Usługę medyczną w prywatnej klinice lekarskiej
- Zniżki pracownicze w ramach GoHilton
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.