Sigmar Recruitment jest jedną z najlepszych europejskich agencji rekrutacyjnych. Od momentu powstania w 2002 roku, marka Sigmar stała się synonimem wysokiej jakości usług, rzetelności, aktywnego oraz energicznego podejścia do rekrutacji. Współpracujemy zarówno z polskimi, jak i międzynarodowymi firmami. Kluczem do naszego sukcesu jest budowanie długoterminowych relacji z klientami i kandydatami.
Dla naszego klienta, jednej z największych polskich grup z sektora FMCG, właściciela wielu rozpoznawalnych marek, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:
Podstawowe zadanie:
Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju biznesu Grupy w odniesieniu do wszystkich spraw operacyjnych, w tym: logistycznych, produkcyjnych, informatycznych, zakupowych, inwestycyjnych i administracyjnych.
Zadania szczegółowe:
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie programu doskonalenia działalności operacyjnej Grupy na całym jej obszarze działania w kraju i za granicą, zapewniającego prawidłowy przepływ środków finansowych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Grupy, przy uwzględnieniu jakości i terminowości dostaw do produkcji w zakładach produkcyjnych, logistyki dostaw do klientów w poszczególnych krajach oraz dynamicznego rozwoju produktów i marek własnych na poszczególnych rynkach.
- Operacyjne zarządzanie pracą poszczególnych jednostek organizacyjnych Grupyi skuteczny nadzór nad uzyskiwaniem założonych wyników na poszczególnych rynkach krajowych i międzynarodowych.
- Współtworzenie i nadzór nad realizacją merytorycznych planów rocznych jednostek organizacyjnych wchodzących w skład Grupy przy wykorzystaniu zintegrowanych systemów ERP oraz ERP/MRPII.
- Bezpośredni nadzór nad wdrażaniem i doskonaleniem nowoczesnych metod produkcjiz wykorzystaniem nowych norm ISO i standardów międzynarodowych dotyczących produkcji spożywczej oraz metod: Project Management, Total Quality Management, Lean Management, Kaizen, Six-Sigma, zasady Toyoty, TPM, Green Belt Level Scheduling.
- Prowadzenie negocjacji z kluczowymi Partnerami Grupy na wszystkich kontynentachw zakresie kluczowych spraw operacyjnych.
- Wdrożenie zasad Toyoty w funkcjonowaniu całej Grupy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor Operacyjny (ang. COO) będzie raportowała bezpośrednio do osoby zatrudnionej na stanowisku Prezes/Dyrektor Generalny (ang. CEO).
Wymagania i uwarunkowania:
- Znakomite wyczucie biznesu i nowych trendów w zarządzaniu produkcją i łańcuchem dostaw w branży spożywczej we współczesnym świecie.
- Co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach menedżerskich w pionie operacyjnym, produkcyjnym lub logistyki w renomowanej korporacji międzynarodowej.
- Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania produkcją, logistyką lub informatyką zarządczą.
- Mile widziany dyplom MBA lub dyplom Executive MBA.
- Mile widziane kursy i szkolenia specjalistyczne w zakresie: Project Management, Total Quality Management, Kaizen, Six-Sigma, zasady Toyoty, analiz finansowych, analiz inwestycyjnych, negocjacji kontraktów międzynarodowych, nowych norm i standardów międzynarodowych dla produkcji i sprzedaży produktów spożywczych.
- Doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu systemów teleinformatycznych i relacyjnych baz danych, systemów MRPII/ERP, CRM i marketingu interaktywnego dla skutecznego zarządzania rozwojem biznesu.
- Mile widziane doświadczenie w analizach finansowych, inwestycyjnych i zarządzaniu ryzykiem biznesowym.
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi w strukturach rozproszonych terytorialnie ale sprzężonych funkcjonalnie, przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wiedza i doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu systemów wynagradzania i premiowania pracowników/współpracowników w obszarze struktur organizacyjnych podległych dyrektorowi operacyjnemu.
- Dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty.
- Umiejętność praktycznego wykorzystywania w pracy programów informatycznych klasy Project Management Professional, CRM i ERP oraz programów analityki finansowej.
- Rozwaga i konsekwencja w działaniu.
- Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu.
- Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność.
- Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres.
- Referencje z pracy w kraju lub za granicą.