PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Najlepszych kandydatów dla naszych Zleceniodawców.Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
W tym procesie naszym partnerem jest niemiecka spółka zajmująca się produkcją oraz dystrybucją wysokiej klasy wyposażenia warsztatów samochodowych i stacji diagnostycznych. W firmie naszego Zleceniodawcy używanym na co dzień językiem w kontaktach z centralą w Niemczech jest język niemiecki.
W związku z rozwojem i powiększaniem palety oferowanych produktów, Firma chce zatrudnić osobę w swoim biurze w pobliżu Częstochowy na stanowisko Product Manager (f/m).
Zapraszamy zainteresowane osoby, odpowiadające poniższym oczekiwaniom, do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko:
- Zarządzanie operacyjne wszystkimi działami spółki, w tym rozwój sprzedaży i portfela Klientów,
- Wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych procesów organizacji,
- Realizacja projektów rozwojowych prowadzonych przez spółkę, ich rozwój i kreacja,
- Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
- Realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
- Osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników i parametrów efektywnościowych i finansowych.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane studia MBA,
- Doświadczenie w prowadzeniu lub zarządzaniu średnim lub dużym przedsiębiorstwem lub doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub zarządzaniu firmą w branży medycznej lub świadczącą usługi dla tej branży,
- Umiejętności:
- Efektywnego zarządzania zespołem,
- Orientacja na cel,
- Menadżerskie poparte praktyką,
- Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- Znajomość technik motywacji pracowników,
- Analityczne i logiczne myślenie,
- Pracy pod presją czasu,
- Dobrej organizacji czasu pracy,
- Znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu Office, MS Excel,
- Zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,
- Dobra komunikacja.
- Preferowana znajomości rynku medycznego lub telemedycznego,
- Znajomość sprzedaży B2B, optymalnie w usługach abonamentowych,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego,
- Cechy osobowościowe:
- Lojalność,
- Innowacyjność
- Prawdomówność,
- Zaangażowanie,
- Solidność,
- Determinacja,
- Spokój i opanowanie,
- Autorytatywność.
- Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej
- Umowę o pracę lub kontrakt menadżerski
- Stabilne i rozwojowe zatrudnienie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Miłą atmosferę pracy w kompetentnym zespole ekspertów
- Samochód służbowy oraz narzędzia pracy.