PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Obecnie poszukujemy dla producenta w branży opakowań, działającego na rynkach zagranicznych kandydata/kandydatki na stanowisko:
- zarządzanie operacyjne całą infrastrukturą spółki,
- rozbudowa współpracy z obecnymi Klientami na terenie Europy i pozyskiwanie nowych kontraktów,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami spółki i ich rozbudowa,
- zarządzanie i rozwój 20-30 osobowego zespołu pracowników,
- wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych systemów organizacji,
- implementacja projektów inwestycyjnych i rozwojowych,
- optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
- realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
- osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników, parametrów efektywnościowych i finansowych,
- bezpośrednia współpraca z Prezesem Zarządu.
- Doświadczenie zawodowe, w tym min. 5-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi w firmie produkcyjnej,
- mile widziana znajomość branży opakowaniowej, tworzyw sztucznych lub podobnej,
- rozwinięte umiejętności menadżerskie zarówno w obszarze handlowym, jak i zarządzania przedsiębiorstwem,
- konsekwencja, skuteczność w działaniu oraz orientacja na rezultat,
- kreatywność, samodzielność w działaniu i innowacyjność,
- ukierunkowanie na osiąganie rezultatów biznesowych,
- odpowiedzialność, uczciwość i nieposzlakowana opinia,
- bardzo dobre umiejętności managerskie i interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego będzie atutem ze względu na przeważającą współpracę z Klientami z Niemiec i Austrii.
- pełną wyzwań i wymagającą dużej samodzielności pracę,
- umowę o pracę lub współpracę,
- narzędzia pracy,
- znaczący wpływ na najważniejsze decyzje zarządcze w firmie,
- duże możliwości rozwoju zawodowego, docelowo objęcie funkcji członka zarządu.