GRUPA KAN – międzynarodowy wiodący partner w zakresie produkcji i sprzedaży unikalnego produktu - systemu KAN-therm, specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych instalacji wodnych i grzewczych w budownictwie.
Posiada spółki zależne w Polsce, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Niemczech i na Węgrzech. Produkty ze znakiem KAN-therm eksportowane są do większości krajów na świecie, a sieć dystrybucji obejmuje swym zasięgiem Europę, znaczną część Azji, oraz Afryki.
Oferowane stanowisko, to:
Dyrektor Marki KAN-therm
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: NZZ/1/2017
Wymagania:
- wymagane wyższe, preferowane w obszarze marketingu
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (znajomość innych j. obcych – dodatkowy atut)
- min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku menadżerskim, w tym doświadczenie min. 2 lata w marketingu marki własnej produktu technicznego
- doświadczenie w branży HVAC – dodatkowy atut
- doświadczenie we wdrażaniu strategii promocyjnych, reklamowych, marketingowych
Zadania na stanowisku:
- umacnianie pozycji marki KAN-therm na rynku
- ekspansja marki na podległych rynkach polskim i zagranicznych
- opracowanie strategii wprowadzenia marki na nowe rynki
- utrzymanie przewagi konkurencyjnej firmy poprzez opracowanie strategii rozwoju marki KAN-therm
- opracowywanie budżetu marketingowego w zakresie marki własnej
- monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących branży
Oferujemy:
- swobodę w zakresie sposobu realizacji ustalonych celów
- możliwość wdrażania projektów dotyczących zmiany marki
- stały rozwój poprzez prowadzenie ciekawych projektów
- pracę w międzynarodowym środowisku