Ogłoszenie numer: 1212819, z dnia 2016-08-11
Dyrektor Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przygotowywanie i realizacja strategii marketingowej
- analiza rynku pod kątem marketingowym, budowanie świadomości marki, identyfikacja produktu na rynku
- kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych
- opracowanie i nadzór nad budżetem marketingowym
- planowanie i organizacja badań marketingowych
- planowanie oraz koordynacja akcji marketingowych, działań promocyjnych, projektów eventowych
- pozyskiwanie i koordynacja patronatów
- tworzenie założeń i strategii programów lojalnościowych
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
- śledzenie bieżących trendów na rynku
- współpraca z innymi działami z zachowaniem wysokiego poziomu komunikacji
- zarządzanie pracą zespołu marketingu (wyznaczanie celów, delegowanie zadań, wsparcie)
- przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla Zarządu Spółki
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe poparte wynikami pracy na stanowisku managerskim w obszarze marketingu
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- praktyczna umiejętność tworzenia kampanii marketingowych,
- znajomość oraz sprawność w posługiwaniu się narzędziami służącymi do budowania i wdrażania strategii marketingowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji
- otwartość na nowe wyzwania oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętności myślenia strategicznego
- umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- możliwość współpracy z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne warunki finansowe, adekwatne do posiadanego doświadczenia
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.