(DYREKTOR LOKALIZACJI)
Obecnie do lokalizacji CCIG w Gdyni poszukujemy osoby na stanowisko:
- posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta Call Center,
- posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w strukturze organizacji,
- masz wykształcenie wyższe,
- pracujesz na wynikach i jesteś silnie zorientowany na cel,
- posiadasz pozytywne nastawienie do ludzi,
- potrafisz budować silne relacje z klientami na wszystkich poziomach współpracy,
- posiadasz charyzmę i umiejętność budowania autorytetu, a także umiejętność efektywnego motywowania zespołów,
- jesteś otwarty na dialog, poszukujesz nowych możliwości rozwoju,
- umiesz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku pod presją czasu i jesteś otwarty na zmiany,
- masz zdolność analitycznego myślenia i bardzo dobre zdolności organizacyjne,
dołącz do naszego zespołu!
- realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w lokalizacji w ramach wyznaczonej strategii,
- analizę otrzymywanych raportów oraz optymalizację kluczowych procesów,
- raportowanie do Dyrektora Operacyjnego i Dyrektora Sprzedaży,
- bieżącą pracę z kadrą managerską w oddziale, delegowanie zadań i obowiązków,
- prowadzenie racjonalnej i zgodnej z przyjętymi założeniami polityki kadrowej lokalizacji w strukturze Biznesu,
- koordynowanie i akceptację działań motywacyjnych oraz inicjatyw oddolnych w oddziale,
- budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kontrahentami,
- realizowanie dodatkowych obowiązków zleconych przez Zarząd.
W ramach współpracy z CCIG Group zapewnimy Tobie ciągły rozwój w strukturach organizacji i duży wpływ na realizację strategii firmy w ramach samodzielnegostanowiska. Otrzymasz możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej LUX MED,Multisport, a także strefę relaksu.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY