CFI Hotels Group jest właścicielem i zarządza grupą hoteli i obiektów noclegowych w Polsce, a także kilkoma restauracjami w Łodzi i w Warszawie. W naszej ofercie znajdują się między innymi czterogwiazdkowe hotele, znane od wielu lat zarówno wśród gości biznesowych jak i indywidualnych: Król Kazimierz Hotel & SPA, Masuria Hotel & SPA, Grand Royal Hotel, Warsaw Plaza Hotel i Premier Kraków Hotel, a także autorskie Boutique i Citi Hotel's. Do jednego z naszych obiektów poszukujemy doświadczonego i zmotywowanego przewodnika całego Zespołu, który zaopiekuje się tym miejscem, a także wniesie nowe pomysły w zakresie zarządzania Personelem i rozwoju oferty usługowej.
- podstawą będzie kompleksowe zarządzanie hotelem (pokoje, restauracja, sale konferencyjne, strefa wellness, a także teren wokół obiektu)
- bardzo ważnym zadaniem będzie przygotowywanie i wdrażanie procedur oraz standardów, które mają na celu optymalne funkcjonowanie obiektu (na bazie istniejących, ale jesteśmy bardzo otwarci na nowości)
- zależy nam na wysokim standardzie świadczonych usług oraz pozytywnej atmosferze w hotelu, dlatego oczekujemy Twojego ogromnego zaangażowania w tym zakresie – to klucz do zadowolenia naszych Gości
- bardzo ważnym elementem pracy będzie współtworzenie strategii rozwoju hotelu (z dyrektorem zarządzającym CFI), strategii marketingowej (z centralnym działem marketingu) oraz polityki sprzedażowej (z dyrektorem sprzedaży CFI)
- zajmiesz się również realizacją założonych celów sprzedażowych oraz bieżącym monitorowaniem sprzedaży i przychodów połączonym z analizą kosztów
- zależy nam, aby utrzymywać pozycję lidera, dlatego poprosimy Cię o monitorowanie i analizę działań konkurencji
- wśród Twoich zadań będzie również rekrutacja pracowników hotelu, weźmiesz również odpowiedzialność za efektywną organizację pracy, motywowanie i rozwój Zespołu
- oczywiście zajmiesz się też planowaniem i rozliczaniem czasu pracy pracowników, a także szkoleniami nowych osób w Zespole, szczególnie w zakresie obowiązujących w hotelu procedur
- dział sprzedaży bardzo dba o nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Gośćmi, jednak to również Twoim obowiązkiem będzie utrzymywanie tych relacji
- będziesz współpracować z całym swoim Zespołem, a także z centralą w Łodzi, w tym przede wszystkim z Dyrektorem Zarządzającym oraz Sprzedaży Centralnej, do których będzie raportowana Twoja praca i działania w hotelu.
- pracę w czterogwiazdkowym hotelu w Polsce (oferujemy możliwość relokacji)
- samodzielność w działaniu, otwartość na nowe pomysły ze strony centrali
- możliwość realizacji ambicji, a także rozwój i szansę na awans w strukturach firmy
- rodzinną atmosferę w całej firmie, dzięki której tworzymy zgrany Zespół
- umowę o pracę bądź umowę o współpracy – w zależności od preferencji.
- przede wszystkim miłości do pracy z ludźmi i dla ludzi
- doświadczenia w hotelarstwie, najlepiej na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem
- entuzjazmu w codziennej pracy, zaangażowania i pozytywnej energii
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
- wiedzy z zakresu hotelarstwa i gastronomii: przepisów sanitarnych i systemu HACCP, procedur, rozliczeń, zamówień, wymaganych certyfikatów itp.
- no jeszcze raz podkreślimy – szukamy osoby, która z entuzjazmem zajmie się zarządzaniem fajnym hotelem i podejmie wszelkie starania, aby Zespół i Goście czuli się dobrze zaopiekowani.
Poznaj
CFI Hotels Group
CFI Hotels Group to dynamicznie rozwijająca się sieć obiektów hotelowych w Polsce. Obecnie posiadamy 14 lokalizacji oferujących doskonałą jakość, profesjonalną obsługę i atrakcyjne ceny. Naszymi Klientami są zarówno firmy planujące organizację konferencji, sympozjów i szkoleń jak i rodziny spragnione luksusowego relaksu w najbardziej urokliwych zakątkach kraju.