Agencja Doradztwa Personalnego Jobfinder, od ponad 12 lat świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych klientów. Specjalizuje się w innowacyjnych metodach pracy gwarantujących skuteczność, w elastycznym podejściu do każdego zadania i bezpośrednim pozyskiwaniu kandydatów.
Naszym Klientem jest polska firma zajmująca się produkcją żywności, współpracująca z wieloma sieciami (klienci polscy jak i zagraniczni). Jest to przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji na rynku, z wieloletnią tradycją.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Handlowy w branży mleczarskiej (Wiceprezes)
Miejsce pracy: Grudziądz
Zakres obowiązków:
- zarządzanie całościowo polityką handlową firmy,
- opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju sprzedaży produktów na rynku krajowym i zagranicznym,
- nadzorowanie nad prowadzeniem działań eksportowych,
- budowanie i realizacja strategii marketingowej Spółki,
- nadzorowanie i organizacja pracy działu handlowego (współpraca z firmą dystrybucyjną w zakresie rynku tradycyjnego: sieci handlowe, HoReCa, kanał hurtowy oraz rynek zagraniczny),
- budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy,
- skuteczne wdrażanie do sprzedaży nowych produktów firmy i budowanie marki nowych produktów negocjowanie warunków handlowych,
- koordynowanie i realizacja akcji promocyjnych i informacyjnych,
- monitorowanie wskaźników, wyników, trendów i raportowanie do Zarządu,
- analiza i monitoring rynku na poziomie klientów i działań konkurencji,
- kontrola efektywności działań promocyjnych dla wszystkich kanałów sprzedaży.
Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie w branży mleczarskiej,
- ok. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy w sieciach handlowych będzie preferowane,
- doświadczenie w branży spożywczej.
Kwalifikacje i umiejętności:
- zdolności negocjacyjne i analityczne,
- umiejętność budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym,
- prawo jazdy kat. B,
- język angielski w stopniu zaawansowanym, pozwalającym na kontakty biznesowe z kontrahentami zagranicznymi,
- znajomość programów komputerowych: MS Office.
Cechy osobowości:
- dynamika, energia w działaniu,
- kreatywność w zakresie poszukiwania nowych sposobów sprzedaży i promocji produktów.
Oferujemy:
- pakiet relokacyjny,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- samochód służbowy i inne narzędzia potrzebne do pracy,
- możliwość współtworzenia sukcesu firmy.